Ouderschapsverlof PO

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Marria, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Vergeten jullie niet voor 1 november een aanvraag voor vergoeding contributie vakbond in te dienen bij je werkgever ;)

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn om allemaal te lezen!
    hier werd direct aangegeven dat mijn vakantieverlof gecompenseerd werd na mijn bevallingsverlof, en ik dus een week langer thuis kan blijven.

Zijn er n.a.v. de nieuwe CAO nu ook wijzigingen qua ouderschapsverlof of dat niet?
    Bij mijn zoontje heb ik namelijk 1 dag per week onbetaald en 1 dag per week betaald verlof opgenomen.
    Mijn betaalde verlof over een WTF van 4 dagen en mijn onbetaalde verlof over mijn fulltime baan.
    Het betaalde verlof heb ik over ongeveer een jaar kunnen spreiden en het onbetaalde verlof houdt net voor mijn zwangerschapsverlof (tijdens de kerstvakantie ;) ) op.
    Nu wil ik het weer zo gaan doen, maar was benieuwd of dit nog steeds zo kan.

Mijn ouderschapsverlof werd trouwens tijdens vakanties en feestdagen wel verrekend (dus ik kreeg gewoon betaald voor 4 dagen en 1 dag onbetaald ouderschapsverlof) maar de feest- of vakantiedagen gingen niet af van het aantal dagen verlof, dus bv. door 2e paasdag, 2e pinksterdag had ik langer de tijd om het verlof op te maken.

Deel Deze Pagina