Ik ga waarschijnlijk vanaf komende week aan het werk voor een uitzendbureau. Ik ben dan 8 weken zwanger. De baan is echt super en zit hier al heel lang op te wachten. Ik ga hier dus wel gewoon beginnen, maar ik weet nu al dat ik dit nooit kan blijven doen tot aan mijn zwangerschapsverlof. Het werk wat ik doe is niet te doen met een dikke buik, ik moet geregeld in krappe ruimte's en op de grond werken. Nu weet ik dat je officieel pas paar weken voor je verlof hoeft aan te geven dat je zwanger bent, maar ja ik zal op den duur toch vervangend werk moeten hebben. Nu wil ik in de tijd dat ik mijn werk gewoon kan doen me natuurlijk 200% geven, in de hoop dat ze me na de zwangerschap weer terug willen hebben. En ze dus bereid zijn om in me te investeren. Nu werkt het bij een detachering zo dat ik eerst 1000 uur moet werken via dat uitzendbureau voor ze me mogen aannemen, tja dat is waarschijnlijk niet helemaal mogelijk omdat ik dan 8 maanden zwanger ben. en net mijn verlof in zou gaan. Heeft iemand zoiets wel eens meegemaakt en is toch uiteindelijk aangenomen bij de opdrachtgever of verwacht ik nu wel heel veel.