sinds ik zwanger ben interessert mijn werk me totaal niet meer. ik moet me er echt naartoe slepen elke dag. echt heel erg. het lijkt wel alsof ik de enige ben die nog belangrijk is en de rest is niet meer boeiend. ik baal er van dat ik het nu zo ervaar en ik hoop dat de zin snel weer terugkomt anders is het nog een lange rit! herkent iemand dit?
Als dit je eerste zwangerschap is dan begrijp ik je, maar ik raad je om toch je werk best mogelijk te doen, na de eerste trimester voel je wat meer energie. Jij wordt een moeder, maar vergeet niet dat dit niet de enige rol is in je leven.. je bent ook werknemer, vrouw.. etc.. Groetjes en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik herken dat wel. Moet me echt door de dagen heen slepen en merk dat ik veel minder betrokken ben.... maar denk dat dit ook een combinatie is van me heel moe en bij vlagen misselijk voelen. Ik hoop dat dit na 12 weken beter zal gaan en dat dan ook mijn werklust terug komt.
Ken het hoor, had er na de zomervakatie (was toen 2 maanden zwanger) ook geen zin meer in en nu heb ik na iedere vakantie moeite mee om te starten. Nu hoef ik nog maar tot de voorjaarsvakantie, maar ik kom waarschijnlijk 100% in de ziektewet. ben daar aan een kant niet rouwig om.
ik heb dat nu ook. niet omdat ik mijn werk niet leuk vindt maar omdat ik weinig energie heb. dat had ik in het begin van mijn zwangerschap ook en komt nu weer terug. liefs chantal.
nee voor mij niet herkenbar, ik werk eerlijk gezegd nog net zo graag als eerst, niet dat ik zo'n werkfreak ben....maar vind me werk niet inder leuk als eerst. misschien als je dalijk is wat verder bent, na een week op 12, dat alles dan veranderd.
Ja dat heb ik ook hoor! Maar ook bij mij was en is de energie voor mijn werk ook totaal weg nu! Ben benieuwd hoe dat na het verlof moet gaan!
OHH JAAA Het liefst doe ik nu mijn computer uit, zeg tegen niemand iets en kom ik gewoon niet meer terug.hihi Ik baaaal van mijn werk terwijl ik voorheen er helemaal geen moeite mee had.. Ik kan er zelfs om janken Kom ook elke dag te laat.. Zit de hele dag op dit forum..
Ik vind mijn werk heel erg leuk, maar val af en toe bijna in slaap of ren door de gang om over te geven. Dan was ik toch even liever thuis. vooral gisteren toen ik moest overgeven bij een klant van me ( heel groot bedrijf) Ik woon 150 km van mijn werk en dan is de rit naar huis erg spannend ( val ik wel of niet in slaap) Mijn dochter ( 10 jaar) maakt alles goed door me bij thuis komst naar de bank te begeleiden en te zeggen dat ze wel even wat te drinken voor me inschenkt
Ik heb het juist andersom Ik zou nu wel halve dagen willen werken, mis mijn werk zo enorm! Zal straks wel veranderen als de kleine er is, denk ik.... Liefs Petra