Alweer controle uwv arst roept mij?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Orchidee26, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik had mij ziekgemeld en ik ben hiervoor naar bedrijfarts geweest, daarna hadden ze mij van uwv gebelt en informatie gevraagt na een paar dagen had ik een brief ontvangen waarop staat dat ik recht op ziektewet uitkering had.

Nu heb ik een brief gekregen van de uwv uitnodiging om bij arts controle te gaan, en hij/zei gaat beslissen of ik nog recht op ziektewet uitkering heb.,....

Ik ben al 100% afgekeurd door de uwv en krijg wajonguitkering sinds 2009 ik begrijp niet waarom ze mij nog oproepen om fultime te werken ik heb een ellende meegemaakt op het werk 2 jaar lang mentaal misbruikt door mijn teamleider die mij niet sereuis nam en altijd vernedert, ik voel mij bedreigt op het werk en wil absoluut niet meer met de teamleider samen werken wanneer ik al in de buurt van mijn werk kom krijg ik angst en paniek aanvallen.

Hierdoor heb ik pychisch klachten waardoor mijn baby ook hieronder onderlijdt, ik ga zelf geen ontslag nemen als de teamleider of bedrijf mij ontslaat dan doet hij dat maar, ik denk van niet omdat ik vast contract heb..

Ik ga met 19 december de zwangerschapverlof in en momenteel ben ik echt niet in staat om te gaan werken, lichamelijk en psychisch klachten...

Ik heb op het werk met een medewerker consulant gesprek gehad, en heb aangegeven dat ik absoluut niet met de teamleider samen wilt werken, omdat ik mij bedreigt voelt en bang ben ik heb voor andere afdeling gevraagt maar hij heeft gezegt dat momenteel geen plekje vrij is. Ik kan niet tegen de drukte en alle afdeling zijn heel erg druk ik weet echt niet wat ik moet doen ik wil er weggaan omdat ik mij bedreigt voelt ik heb het gevoel dat ik iedere moment de teamleider tegen zal komen...

Waar ik werk dat is een sociaal werkvoorziening, wanneer ik een werk niet kan uitvoeren word ik aangevallen door mijn teamleider hierbij gaat de collega's allemaal meebemoeien en vallen mij aan ik heb hier echt geen zin meer in ik ben niet verplicht om aan iedereen te vertellen wat voor lichamelijk afwijking ik heb....

Ik word gedwongen om werk te verichten wat bij mij lichamelijk klachten veroorzaakt, de teamleider is hierover heel makkelijk hij zegt ik heb niet voor 2de kind gekozen dus je moet maar doorwerken hij heeft geen recht om over mijn prive leven praten dat gaat hem niet aan...

Als ik dit aan de uwv arts verteld wat kan hij/zei voor mij doen ik wil er weggaan want ik lijd er echt eronder, zelf ontslag nemen kan ik niet doen dat is risikant voor mijn wajonguitkering....

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Orchidee26,

Je heb nogal wat meegemaakt.
    Ik begrijp heel goed dat over je situatie een gesprek wilt met UWV.

Je kunt twee dingen doen:

- Je situatie aangeven in het gesprek bij de arts van UWV
    - Contact opnemen met je arbeidsdeskundige van de Wajong voor advies. Je kunt dan gezamenlijk bespreken wat in jouw geval verstandig is. Je kunt daarvoor bellen met UWV op 0900-9294. Mijn collega's kunnen dan zorgen dat de arbeidsdeskundige contact met je opneemt.

Sterkte toegewenst.

Met vriendelijke groet,

René
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina