Alweer controle uwv arst roept mij?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Orchidee26, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik had mij ziekgemeld en ik ben hiervoor naar bedrijfarts geweest, daarna hadden ze mij van uwv gebelt en informatie gevraagt na een paar dagen had ik een brief ontvangen waarop staat dat ik recht op ziektewet uitkering had.

Nu heb ik een brief gekregen van de uwv uitnodiging om bij arts controle te gaan, en hij/zei gaat beslissen of ik nog recht op ziektewet uitkering heb.,....

Ik ben al 100% afgekeurd door de uwv en krijg wajonguitkering sinds 2009 ik begrijp niet waarom ze mij nog oproepen om fultime te werken ik heb een ellende meegemaakt op het werk 2 jaar lang mentaal misbruikt door mijn teamleider die mij niet sereuis nam en altijd vernedert, ik voel mij bedreigt op het werk en wil absoluut niet meer met de teamleider samen werken wanneer ik al in de buurt van mijn werk kom krijg ik angst en paniek aanvallen.

Hierdoor heb ik pychisch klachten waardoor mijn baby ook hieronder onderlijdt, ik ga zelf geen ontslag nemen als de teamleider of bedrijf mij ontslaat dan doet hij dat maar, ik denk van niet omdat ik vast contract heb..

Ik ga met 19 december de zwangerschapverlof in en momenteel ben ik echt niet in staat om te gaan werken, lichamelijk en psychisch klachten...

Ik heb op het werk met een medewerker consulant gesprek gehad, en heb aangegeven dat ik absoluut niet met de teamleider samen wilt werken, omdat ik mij bedreigt voelt en bang ben ik heb voor andere afdeling gevraagt maar hij heeft gezegt dat momenteel geen plekje vrij is. Ik kan niet tegen de drukte en alle afdeling zijn heel erg druk ik weet echt niet wat ik moet doen ik wil er weggaan omdat ik mij bedreigt voelt ik heb het gevoel dat ik iedere moment de teamleider tegen zal komen...