Voor mijn zoon was geboren waren mijn poezels mijn poppie's -Ik gaf al het geld uit aan hun als ze ziek waren (2000 euro vorig jaar alleen al) -Ons huis is aangepast aan hun -Haken aan de deuren zodat ze niet in de slaapkamer kunnen maar dat we wel kunnen ademen... -De gordijnen open snachts zodat ze niet in de warme lucht zitten slapen op de vensterbank als het winter is... (dus als ik snachts naar beneden wil om te drinken moet ik mijn piama broek aan hebben...) -De krabpaal staat in een iet wat irritante hoek zodat ze geen tocht krijgen op hun snuitje Maar nu zal mijn zoontje voor gaan en heb al besloten als ze het me ook 1x moeilijk maken in de vorm van: Hoge dierenarts kosten Plassen op karton of plastic waar mijn zoon kan kruipen Of als mevr MPS hem krabt GAAN ZE WEG! Had mijn leven willen geven aan hun,maar nu J er is... Wie heeft dat gevoel ook...
nou ik heb 4 katten (binnenkatten)maar die dingen die jij zegt let ik echt niet op hoor ze vinden t heeerlijk als ik t raampje op de klem heb om er lekker voor te gaan zitten snuffelen en de gordijnen zitten gewoon dicht hoor ze gaan toch zelf op de vensterbank liggen boven de verwarming? de mijne slapen .....ja.......bij ons op de slaapkamer en 1 poes die ligt altijd onder het dekbed strak tegen me buik aan dan ademt ze toch ook? je hebt ze wel heeeel erg goed voorzichtig verzorgd haha t zijn voor mijn gevoel ook mn kids en als ik straks hopelijk kinderen mag hebben wennen ze maar aan elkaar ik heb die beesten al jaren en gaan pas weg als ze dood zijn zal helemaal mooi zijn dan trekt mn kindje maar een keer aan de staart en haalt de kat uit dat moeten ze beide leren gaat vanzelf over....straks liggen ze lekker samen te knuffelen
Vind het heel erg om te lezen dat je je poezels als een baksteen zal laten vallen als er iets gebeurd wat je niet aan staat ... Vraag me dan af of je echt wel om ze geeft, klinkt miss hard maar zo denk ik er over ...
ik kan er niet over uit van kleins af aan voed je die beestjes op wij hebben er zelfs 1 met de fles gevoed iedere 3 uur omdat deze geen moeder meer had en anders dood zou gaan hoe kan je het dan over je hart verkrijgen om dit te zeggen??
Nee dit gevoel heb ik helemaal niet! Vind het eigenlijk ook erg zeg dat je katten zo laat vallen! Onze kat en hond zijn net als kinderen voor ons! Ze horen bij het gezin...
Ik ook.... Als de katten echt zoveel voor je betekenen, ga je toch op zoek naar een oplossing ipv hopppaaa, weg met die katten, want ik heb nu een zoontje?
Nee, sorry, ik kan me ook totaal niet vinden in wat jij zegt. Mijn katten zijn me heel erg dierbaar en ik zal ze nooit zomaar laten vallen nu we een beebje krijgen. We hebben alleen ingevoerd dat ze niet meer op de slaapkamers mogen.
Mijn poezels zijn mijn harige kindjes Als straks de baby is geboren blijven ze nog steeds mijn kindjes en hoop dat ze nog heeeeeeel lang bij mij mogen blijven! Is toch juist leuk voor een baby om samen met de poezels/hondjes op te groeien??? Als mijn baby wordt geboren zijn mijn poezels net 1 dus dan groeien ze echt samen op, toch helemaal geweldig juist Trouwens hoe kan ik deze schatjes nou wegdoen?
Ooo wat erg!! Ik heb zelf 4 katten en dat zijn mijn kindjes, tuurlijk mogen ze nu al minder (niet in box, niet in babykamer niet in slaapkamer) Maar verder hebben ze een prive kamer en zou ik zoiets nooit kunnen zeggen! Zo van jullie waren goed, maar nu heb ik iets beters
Mijn poezen mogen straks alleen niet in de box en de babykamer, mijn slaapkamer mag wel maar dat is omdat de bruine bij mijn voeten ligt en de rode ligt om mijn hoofd gevouwen
Nouja, TS zegt het inderdaad wel een beetje extreem. Maar op zich kan ik het idee wel begrijpen... Ik bedoel, je kindje gaat voor. Dus als de katten het kindje gaan krabben ofzo, tsja dan moeten ze weg. (vind ik dan) Of als ze erg onhygiënisch zijn, dan moeten ze het maar doen met een kleinere ruimte ofzo. Maar een kat wegdoen vanwege hoge dierenartskosten vind ik wel echt zielig hoor... Dat had je moeten bedenken voordat je ze aanschafte. Bovendien wil ook niemand een zieke kat overnemen, dus dan weet je van tevoren al dat ze wordt ingeslapen als je ze naar het asiel brengt...
helemaal mee eens met alles !! mijn poezen ( 3 ) zijn ook echt mijn kindjes !! en die gaan van ze lang zal ze leven nooit nii (zomaar ) mijn huis uit ! dan moet er toch wel iets heel ernstigs gebeuren ( zou niet kunnen bedenken wat ! ) nee vind het echt raar dat je eerst de poezen zo behandeld alsof t je kindjes zijn en ze daarna ZO kan laten vallen !
goh das wel heel easy! Meen je dit dat je het zo zal doen of is het alleen een gevoel van prioriteiten die anders liggen en zal je het niet uitvoeren. Want dat kan ik me dan nog wel indenken. Nu kom je echt harteloos over zoals je het hebt neergetikt. Ik heb nu ook 3 katten en 2 ervan zijn niet mijn beessies. Heb geen echte band met ze zoals ik dat met mijn vorige katten wel had. Maar wegdoen? nee die beessies krijgen de liefde die ze vragen,,,en das niet veel en verdienen gewoon een heerlijk leventje. Zij hebben er niet omgevraagd om mij als baasje te krijgen die geen band voelt met ze. Jij hebt voor die beessies gekozen dan dien je er ook voor te zorgen!