vrachtwagenchauffeuses

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Blondie3, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    zijn er nog meer zwangere vrachtwagenchauffeuses en hoe doe jullie dat met het werk?
    Normaal werk ik 55uur maar sinds 2 weken op advies van de VK nog maar 40 uur per week.

2. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ik ben geen vrachtwagenchauffeuse, maar ik vroeg me af hoe jullie dat doen nu je zwanger bent en er meer gewicht op je blaas ligt. :oops: Na een autorit van 1,5 uur moet ik toch meestal nodig plassen, maar is het niet erg vervelend als je nu vaker moet plassen met je zwangerschap?

(Stomme vraag misschien, maar ik zat het me gewoon af te vragen ;) )

3. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Je hebt tegenwoordig van die plaszakjes, ook voor vrouwen, Zit een handige opening in, kan je zittend in de auto doen (okee, het is moeilijk voor te stellen :rolleyes: ). En er zit een gel in die het vocht opneemt, zodat je het neer kunt leggen en de plas erin blijft.
    Heeft niks met het onderwerp van @Blondiedfu te maken, maar wel een tip voor zwangeren die een lange autorit voor de boeg hebben! ;)

4. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Inderdaad, heel erg bedankt voor de tip, die gaat nog van pas komen ;)

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha, Ik stop nu gewoon bijna bij ieder pompstation :confused:
    en als ik ergens heb gelost ga ik (preventief) naar de wc.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej blondie!

Ben net ook geslaagd voor mn C rijbewijs, nu ga ik door voor mn C.E. vriend is ook chauffeur...

Maar vind je het zelf erg dat je nu nog maar 40 uur werkt (behalve dat de inkomsten lager zijn?) of is je werkgever aan het 'zeuren'?

@speeters.... ligt eraan voor wat je werkt, mijn vriend die rijdt bijna nooit 1.5 uur aaneengesloten.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    nee, zelf vind ik het niet erg. Behalve inderdaad dat het een hoop inkomsten scheelt, maar het is voor een goed doel.
    En mijn werkgever zeurt juist helemaal niet, integendeel zij werken prima mee.
    Ik had me geen betere baas voor kunnen stellen om zwanger bij te raken ... (dit was een ongeplande zwangerschap, werk pas 4 maanden bij deze baas) Ze waren een en al begrip :D

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow beter joh!.... Meestal hebben ze het daar niet zo op, in de transport wereldje... tis natuurlijk (nog steeds) een mannenberoep

vind het wel kickuh hoor...vrouwtjes achter het stuur! waar rij je mee? bakwagen (met aanhangwagen), offe trekker oplegger?

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Waar koop je die zakjes......?
    Klinkit geweldig, Ben geen chaufeusse maar maak een hoop kilometers voor mijn werk.

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    ja ik ben ook wel benieuwd waar je die zakjes kunt kopen. we gaan over een paar weken naar zuid frankrijk, met de auto...en anders moeten we overal stoppen ben ik bang.. :)

groetjes Lonneke

11. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Op deze site kun je kijken waar die zakjes te koop zijn! http://www.traveljohn.nl/

Ik begrijp alleen nog niet zo goed hoe je nu gemakkelijk in de auto een plasje kunt doen in zo'n zakje zonder je half uit te kleden :oops:

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ik denk dat ik me toch maar niet aan die zakjes ga wagen ;) las wel extra pauzes in.

Ik rij trouwens met trekker-oplegger :D

13. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    't lijkt me wel érg handig als je bijvoorbeeld in de file staat en echt niet aan de kant kunt gaan staan. Maar hoe dat je het juist moet doen weet ik niet, misschien een ervaringsdeskundige? ;)

14. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb ze besteld, inderdaad in de file wordt wellicht toch lastig.....
    Maar ik ga daar eens overnadenken

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Dit is ook een nieuwe soort op de markt.
    www.medicalcareproducts.nl

groeten!

Share This Page