Ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door Allahinkulu, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben sinds ik in nederland ben (woon namelijk in turkije en ben hier op vakantie) al niet lekker..maar sinds een paar dagen is het echt erg..
    had vreselijke hoofdpijn..wat later een soort steek in de linkerkant van mijn hoofd werd..dat is nu over..heb het af en toe nog..maar ik ben de hele dag misselijk. Echt de hele dag..ook snachts als ik wakker word en op sta ben ik misselijk. Ik heb alleen geen braak gevoel en braak ook niet. Wel heb ik pijn aan mijn maag..

    We dachten aan zwangerschap..door de misselijkheid..maar nu ik vandaag ook last heb gekregen van diarree denk ik niet dat dat het is. Alhoewel ik dat morgen wel even wil uitsluiten met een testje..

    Is er soms een virusje hier gaande dat dezelfde symptonen heeft?

    Normaal gesproken zou ik naar de dokter gaan..maar ik ben niet verzekerd..dus ik kan niet naar de dokter.

    iemand enig idee of er medicijnen zo te koop zijn tegen maagpijn en misselijkheid?
     
  2. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Als ik jou was zou ik je toch even snel laten verzekeren, en dan toch even langs een Ha.

    Sterkte ;)
     
  3. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik woon in turkije..ik had mijn ziektekosten verzekering daar af moeten sluiten..denk niet dat het nu nog mogelijk is..vandaar dus :)
     
  4. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    reisverzekering* bedoel ik natuurlijk
     
  5. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ow sorry,had ik je verkeerd begrepen ;)
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb took een paar dagen gehad.
    Misselijk,niet overgeven en diaree enzo
    Vorige week had ik t
    Ben dr nu vanaf.
    Kweet niet of er wat heerst ofzo!
    Beterschap iig meid
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Owjah wat goed werkt tegen misselijkheid en maagpijn is domperidon.
    Kan je gewoon bij de dienstdoende apotheek zonder recept halen en ook gewoon bij de drogist
     
  8. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    off topic: Waar woon je in Turkije?

    :)
     
  9. Niet meer actief

    mijn man heeft dit ook gehad.
    Duurde 2 dagen, daarna was het weer zo goed als over.
    Hij heeft alleen maar paracetamol geslikt...
     
  10. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    denise bedankt voor de tip! hoop dat dat ook geslikt mag worden als je bv geeft.

    Ik ben nu echt al 3 dagen de hele dag misselijk..en pijn in mijn maag. het is zo vervelend..voel me hondsberoerd..

    wicjuh: ik woon momenteel in diyarbakir
     
  11. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat het is / kan zijn weet ik niet. Maar toch zou ik er even een deskundige naar laten kijken. Ik zou niet zomaar een medicijn gaan slikken waar je niet bekend mee ben.

    Misschien toch de volgende keer zorgen dat je altijd gebruik kunt maken van medische zorg. Ook in het buitenland. Zo zie je maar weer is erg belangrijk Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kleine.
    (maar goed daar heb je nu niets aan) Misschien morgen even uitzoeken of je dit niet alsnog kan regelen met je verzekering in Turkije. Normaal kan dit vanuit het buitenland ook.

    Hopelijk knap je snel op.

    Kwebbel
     
  12. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja dat moet ik in het vervolg ook echt doen ja..ook voor eslem mocht ze ziek worden is het belangrijk..het valt denk ik nu niet meer te regelen..de verzekeringen liggen ietsjes anders in turkije..mijn eigen verzekering verzekerd niet in het buitenland..
     
  13. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met verzekeringen in Turkije, maar kun je niet navragen of bijverzekeren of iets dergelijks mogelijk is?

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina