Hallo.. ik heb een vraag!! Ik word zondag ingeleid.. dmv een ballon.. na ongeveer 24u of eerder valt die eruit en worden mijn vliezen gebroken.. Ik ga dus op maandag of dinsdag bevallen. Nu heb ik een btje discussie met mijn man... Zijn vaste vrije dag is dinsdag! Nu zegt hij dus dat hij alleen dinsdag en woensdag vrij is.. Maar volgens mij is hij ook donderdag vrij, omdat die vrije dag ertussen valt! Help me.. word er kriegel van.. en op internet is t niet helemaal duidelijk omdat ze uitgaan van een volle werkweek... Liefs
De dag van de bevalling is calamiteitenverlof, (bij een normale werkdag) en daarnaast krijgt hij volgens mij nog twee dagen verlof. Dus in mijn ogen woensdag en donderdag... omdat de dinsdag al zn vaste vrije dag is,
Ja dat wat Hopmarjanneke zegt. Hij zal dus drie dagen aangegesloten vrij zijn. Maar waarom vraagt hij dat niet even gewoon na bij zijn baas? Dan weet hij het direct Hier heeft man 3 weken vakantie opgenomen, heerlijk. Ook ivm de oudste, die zorg kunnen we niet overlaten aan een kraamverzorgster ivm zijn voorgeschiedenis. Daarbij werd ik goed ziek na de bevalling en was ik blij dat hij thuis was.