Weer gaan werken..zooo geen zin in.

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door BabyAngel, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames,

Vanaf woensdag moet ik weer gaan werken en alleen als ik er al aan denk moet ik haast huilen!
    Heb er helemaal geen zin in,de sfeer op het werk is gewoon zwaar....@€&%]#
    Dat was voor mijn zwangerschap al zo en dat is nog steeds zo als ik andere collega's moet geloven.
    Deze week mijn loon gekregen en heb ik maar voor 20uur uitbetaald gekregen...schrok me rot!
    Dus gebeld en nu is gewoon mijn jaar contract van 24uur afgelopen en die wordt niet verlengt naar 24uur.
    Ik had dit gewoon niet verwacht en toen ik zei dat ik het erg onbeschoft vond dat ik hier niet van op de hoogte ben gebracht door een belletje of brief zei ze gewoon keihard dat de eind datum stond op het voorlopig contract wat ik 1jaar geleden getekend heb;) oké dan heeft ze een punt.
    Verder begin ik woensdag weer met werken en zondag 7april komen ze eindelijk eens op kraambezoek;)
    Op het kaartje wat ze stuurde voor de geboorte van onze dochter stond gewoon een hele verkeerde naam.....zou je zeggen dat het moeilijk is om een geboorte kaartje te lezen:x schamen moet ze zich!!!
    Ben zò Boos!!:x:(

Ben daarom ook opzoek naar een nieuwe baan het het liefste nog een BBL opleiding in de zorg.
    Werk nu in een winkel/drogist.

Wie oh wie heeft er net zoveel zin om weer te gaan werken als ik:(

(Sorry voor mijn geklaag)

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik vond het niet erg om weer te gaan werken, maar ik vind het werk leuk.
    Heel veel succes

3. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hey meid,
    Ik begrijp precies hoe je je voelt..
    Hier is een kaartje gestuurd zonder namen (niet die van ons of ons zoontje en als 'afsluiting' stond er: 'van je collega's', lekker onpersoonlijk dus)
    En ik zit nog steeds te wachten tot ze op kraamvisite komen..;)

Ik wens je echt heel veel sterkte!
    Hoop voor je dat het bij jou uiteindelijk meevalt en dat je snel werk vindt wat je leuker vindt!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat meen je niet!!
    Tsja, van je collega's moet je het hebben.
    Ik hoop dat ik snel iets anders vind;)

5. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Herkenbaar....reorganisatie hier in de zorg, waardoor ik nu nog 2 maanden op deze plek moet werken en dan? Gelukkig heb ik een vast contract maar heb er echt geen zin in.dus gisteren een potje gejankt maar lucht niks op.ben zo boos op bepaalde mensen! Maar nu ander werk vinden is ook geen optie en de hypotheek moet betaald worden...loterij winnen? Dan blijf ik lekker bij mijn baby!

Deel Deze Pagina