Hebben jullie wel eens een klacht gemeld

Discussion in 'De lounge' started by LittleMonsters, Oct 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#1 LittleMonsters, Oct 9, 2011
    Last edited by a moderator: Oct 9, 2011
    Nou de titel zegt het al. wat voor antwoord of spullen hebben jullie daarop gehad?

Ik zelf heb een klacht ingediend bij nuby binnen een maand tijd heb ik al 2 nieuwe bekers en 1 nieuw drinktuit moeten kopen omdat het drinktuitje steeds kapot gaat

En een klacht naar de Mac omdat ik een xl menu had besteld vanwege de friet en ik bij thuiskomst het aantal had wat in een happy meal thuis hoort.

had deze foto erbij gedaan.. als bewijs:D

2. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zooo.. Van die mac is wel heel schandalig ja!!!:$:(

Ik heb nog nooit ergens een klacht voor ingediend... Maar misschien moet ik dat in het vervolg maar wel eens doen bij sommige dingen....;)

Heb je wat terug gehoord van 2 bedrijven?

3. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb bij de wehkamp geklaagd over een jas die ik half stuk thuis kreeg (knopen los, rits stuk)
    ik kon hem retour sturen en kreeg me geld terug en ik kreeg een waardebon van 7,50 + gratis verzending

ook bij bol.com een eer geklaagd
    tv-serie besteld op dvd kregen we een telefoon thuis gestuurd
    konden we hem terug sturen kregen we het geld terug (zonder verzendkosten) en moesten we het opnieuw bestellen

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb 1 keer een klacht ingediend bij Liga en toen kreeg ik een pakketje toegestuurd met een aantal verpakkingen Liga's.
    1 keer bij Palmolive en toen kreeg ik een fles shampoo.
    1 keer bij C1000 over de luiers en toen kreeg ik in totaal waardebonnen voor iets van 36 euro.
    1 keer bij Nuby (inmiddels ruim 2 jaar geleden) en daar moet ik nog steeds een reactie van krijgen.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Een keer bij kruidvat vanwege luiers waaebij de korrels in de luier steeds over zijn hele billen zaten. Kreeg ik twee of drie pakken luiers kado...heel netjes.

6. LittleMonsters

Het was gister beide gebeurt hehe vandaagpas mails gestuurd daarom kwam ik ook op dit topic

7. LittleMonsters

Laten we hopen dat ik dan meer succes heb bij nuby;)

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

JA wij hebben pas op de V&D vip avond gegeten in het restaurant echt het was niet te eten (koud,zuur,te weinig en het was niet eens druk)
    In de babi pangang zat alleen een zure saus verdwaald stukje vlees en heel veel atjar.
    Wij waren met 7 man en bij thuis komst toch maar besloten een mailtje te sturen dat wij ons niet als Vip behandelt voelden ze hebben contact met mijn ouders opgenomen en nu mogen we met 7 man terug komen en gratis nog een keer eten :)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Tijdje terug gemaild over een dekbedovertrek van Playgrow. Daar zitten drukknoopjes aan de onderkant zodat je dekbed/deken er niet uitvalt. Bij het eerste gebruik waren de knoopjes al kapot (waren van die goedkope plastic dingen). Kreeg als reactie dat ze dat al vaker hadden gehoord en dat ze voortaan metalen drukknoopjes erin gingen zetten. Ik was dus nogal teleurgesteld want het was geen goedkoop overtrek!

Bij bol.com een keer een dvdbox gekocht met cadeauverpakking erbij. Dat kostte 1,50 extra. Kreeg ik het pakketje thuis, was het een soort cadeau-envelop waar maar 1 dvdtje inpastte en dus zeker geen hele box. Ik hoefde toen de 1,50 niet te betalen en kreeg een waardebon voor 10% korting op mijn volgende aankoop.

Heb net een klacht verzonden over de bussen Latte Macchiato van Nescafe. Daar staat op dat je er ongeveer 16 bekers uit kunt halen maar ik krijg er maar max 12 uit. En uik gebruik het speciale maatlepeltje dat ik er ooit een keer bijgekregen heb. Ik ben benieuwd hoe ze reageren!

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb bij c1000 een pak tartaartjes gekocht dat voor de uiterste gebruik datum al bedorven was. Heb een mail gestuurd en een waardebon gekregen

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik hoop dat je van Mac nog wat te horen krijgt, want die meeneem maaltijden moet je van tevoren controleren. Dit hebben we hier altijd met de drive in, die mutsen vergeten de sausjes erbij te doen en als je al thuis bent geweest is het eigenlijk te laat om te klagen.

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb een klacht ingediend bij bibi, omdat mijn dochter van toen nog geen 7 maanden ineens het speentje los van het schildje en ring in haar mond had! ik heb toen de speen op moeten sturen.
    ik kreeg een envelop thuis met 2 nieuwe spenen, maar een schandalig briefje waarop stond (in iets nettere taal) dat ze het vreemd vonden dat dit was gebeurd, dat hun spullen altijd goed gestest worden en dat wij waarschijnlijk tehard aan de speen hadden getrokken!!
    ik ben toen met die brief naar prenatal gegaan (waar ik de speen gekocht had) en die vonden de brief ook belachelijk en hebben er toen weer melding van gemaakt bij bibi dat dit geen reclame was ed.
    toen kreeg ik ineens een hele nette brief terug van bibi dat dit niet de bedoeling was geweest en excuus!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ooit eens bij Dr oetker.. mijn product was niet compleet.. heb er nooit wat over terug gehoord..

en bij de MAC ook vaak.. weinig patat komt zo vaak voor haha maarja dan krijgen we gewoon nieuwe patatjes en is het weer opgelost :)

Oh een keer, al twijfel ik of dat ook hier in dit topic hoort, de voedsel en waren autoriteit ingeschakeld..
    Was bij de c1000 en wilde een pakje boter pakken en dat was helemaal aangevroten door de muizen..overal lagen keuteltjes en de muizen renden om je voeten heen.. heb er iets van gezegd en er zou iets aangedaan worden.. helaas gebeurde dat steeds maar niet en bleef ik er wat van zeggen en toen heb ik dus een klacht ingediend bij de voedsel en waren autoriteit.. daarna was het probleem snel opgelost :)

14. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @springmuis
    daarom ben ik blij dat ze bij de lidl (waar ik werkte)
    standaard muis preventie hebben en dit ook regelmatig controleren en eventueel vervangen
    wij hebben 1 keer een muis in ons filiaal gehad en die kwam uit de vrachtwagen :O
    met 4collega's op jacht gegaan en binnen een half uur hadden we hem te pakken en hebben we hem netjes in het bos op 5min loopafstand vrij gelaten

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

1x babypotje van nutrica.. zat een vlieg in het potje..kreeg toen een heel pakket terug!
    1x dirfrax .. fles was lek en kreeg toen keurig een nieuwe fles.
    en vande week nog toevalig.

de nieuwe luiers van de c1000 mijn zoon lekt elke keer door en ik kreeg een tegoed bon te waarde van 25 euro

16. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb het een keer met de (neger)Zoenen gehad! Die waren bij het openen van de verpakking helemaal ingezakt en er liep allemaal olie uit.
    Kreeg een pakketje met 2 pakken met stroopwafels opgestuurd omdat nieuwe Zoenen opsturen niet goed zou gaan!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Heb eigenlijk nog nooit een klacht ingediend! En hoop het ook zo te houden :).

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    een paar maanden geleden heb ik difrax gemaild omdat de 3e! fles in korte tijd stuk was gegaan, ik heb toen 1 nieuwe fles en een knuffeltje opgestuurd gekregen.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat producten en diensten betreft klaag ik heel makkelijk:

KPN: 2 weken afgesloten geweest door technische fout. Ik dacht dat het aan mij lag.. Geklaagd: 250 euro compensatie gekregen

NIVEA: vlekken in kleding gekregen. Heel niveau pakket ontvangen

ARKE: fout op fout in een vakantie (300 euro compensatie gekregen.. was best veel op een last minute)

Hotels / airlines: upgrades naar business en zelfs een keertje first class

Conimex, geen klacht maar een vraag. Waarom iets wat wij heel lekker vonden opeens uit markt was gehaald. Vonden we heel jammer. Ook een heel pakket gekregen (product kwam niet terug..)

Zelfde ook een keer gedaan met Ben & Jerry (Caramelsutra... mmmmh).. duurde lang maar ook 5 liter ijs gekregen (andere smaken natuurlijk)

Brabantia.. klep van afvalbak breekt na enige tijd af. Ik vraag om onderdeel. Mag klep gratis toesturen en kreeg dit binnen twee weken gratis gerepareerd terug!!

Bijenkorf: twee keer kinderkleertjes terugebracht na één keer aangehad te hebben (Imps & Elfs en eigen merk van Bijenkorf). Mocht terug en iets anders uitzoeken.

Ohra. Ohra gooide mij zeer onterecht uit de autoverzekering en verzuimde dit een maand lang te vermelden. Ik reed dus een maand lang onverzekerd rond!! Heel boos geworden, alle verzekeringen beëindigd en gedreigd met een rechtzaak. Heb 500 euro compensatie gekregen.

Toblerone chocolade; helermaal wit uitgeslagen. Terugestuurd. Kregen een heel pakket chocolade terug. Slecht voor de lijn maar oh zo lekker!

Het loont dus om (terecht) te klagen! :)

20. Ik heb 1 keer geklaagd bij Avent.

De speen van de fles, was binnen 1 of 2 keer gebruiken doorgescheurd. Ik had alleen maar gemaild via het mailformulier. En 2 dagen later komt de postbode met een pakketje.. 2 nieuwe spenen!! Superservice toch?

Share This Page