Ouderslaapkamer

Discussie in 'Verzorging' gestart door Arri, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar slapen jullie?

1. Op de begane grond

2. Op de eerste verdieping

3. Op de tweede verdieping

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hier ook een andere indeling. Onze zitkamer en keuken zijn op de eerste verdieping en de 3 slaapkamer (officieel 4 slaapkamers, maar deze mama heeft al een eigen 'walk-in closet' :D :D) zijn op de tweede verdieping. Onze zolder is meer een vliering en niet hoog genoeg voor een slaapkamer. En de garage beneden is gewoon een garage ;).

Ik vind het erg prettig om vlakbij de kids te slapen. Al is het in de praktijk al lang niet meer zo nodig. De jongens slapen vrijwel altijd door. Maar hier ook nog geen peuterbedjes. Ik ben nog erg blij met hun ledikantjes :).

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij slapen allemaal op de begane, is de enigste plek waar we slaapkamers hebben

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nu slapen we allemaal op dezelfde verdieping, we hebben het een keer geprobeerd om naar zolder te verhuizen maar in de zomer is het daar zo warm ( schuin dak ) en die warmte blijft daar hangen dus we blijven lekker op de eerste verdieping.. Nu is het onze chil area ;) .. De schuine wanden hebben we dusdanig recht gemaakt dat we dat als kleding kasten gebruiken...

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben 3 slaapkamers op de eerste verdieping en een ruime zolder. Helaas is er op zolder een kamertje gemaakt (met provisorische wandjes) waardoor ons 2 persoonsbed er maar net in kan staan, en dan kun je er nauwelijks meer langs. Wij hebben een bed met hoge voor- en achterkant, dus dat werd lastig. Er zit een vreemde hoek in dat kamertje. Dus dat zou betekenen dat we dat eerst moeten verbouwen ofzo, voordat we daar in kunnen. Daarbij zijn de kamers op de 1e verdieping groot genoeg allemaal!

Uiteindelijk gaat bij ons denk ik een van de kinderen naar zolder, zodat we het kantoor op het kleinste kamertje kunnen doen ipv op zolder. Maar dat zou wel wat verbouwen kosten, omdat de zolder echt nog een beetje werk nodig heeft. Dus wie weet, met de tijd...

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Wij slapen beneden en de kids boven. Wij hebben voor beide een babyfoon en datn gat prima!

6. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Iemand zei me ooit dat hij het eng vond als de kinderen dichter bij de uitgangen van het huis slapen dan zij als ouders en daar vind ik wel wat in zitten. Voorlopig slapen wij dus sowieso op de eerste verdieping.
    Als Simone groter is mag ze van mij wel naar de zolder, we maken daar nu 2 kamers, de dakkapellen staan er al op. Dan kan de evt nieuwe baby op haar kamer. Maar misschien houden we beide kids wel op de 1e verdieping al zijn die 2 kamers wel klein.

Deel Deze Pagina