Tsja, dacht altijd dat dat wel zo was, maar als het zwanger worden iets langer duurt, ga je overal aan twijfelen.... wie kan me duidelijkheid geven? Groetjes Annelies.
hoi meid ik heb van mezelf geen eisprong maar word wel ongesteld niet echt super veel of lang maar wel een menstruatie wel een wat langere cyclus mijn gyn zei dat je ongi kunt worden zonder een eisprong te krijgen succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak
Het is inderdaad zo dat als je ongesteld wordt het niet ook betekend dat je een eisprong hebt gehad. Als je een regelmatige cyclus hebt is de kans wel veel groter. gr vruchtje
Inderdaad hoeft menstruatie geen eisprong te betekenen... Ik heb zelf ook jarenlang geen eisprong gehad. Zelfs na pilletjes van de vrouwenarts kwam het bij mij niet weer. Dus hebben we er maar in berust... zo'n 19 jaar geleden. En toch kán er soms zomaar vanzelf toch weer een eisprong komen, zoals bij mij. En dan gebeuren er soms ook nog zomaar wondertjes. Look at my banner. 8) Heel veel succes ermee!
Tjee! Inderdaad, wondertjes bestaan toch! Mooi hoor! Het lijkt allemaal erg dramatisch wat ik schrijf, maar ik weet ook dat ik nog niet echt mag klagen, met mijn (nog maar) 5 rondes achter de rug Wanneer er over een jaar nog niks is gebeurd, dan mag ik me van mezelf pas zorgen gaan maken. Succes allemaal! Annelies.
Of, zeker als je een regelmatige cyclus hebt, te werken met ovulatie testen? Was voor mij een hele geruststelling toen ik daarmee mijn ei vond (2 dagen later dan ik 'm dacht te hebben).