Hoi meiden, Ik lijk een beetje overspannen te zijn, volgens de huisarts. Ik moet weer meer gaan sporten. Ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan, ik wil liever buiten zijn. Dus nu wil ik op dinsdag, vrijdag (leve de psz) en zondag gaan hardlopen. Vroeger heb ik dat met Evi gedaan maar ik was toen die muziek zo beu Weten jullie een goed schema? Of een makkelijk te beginnen interval ritme? Bedankt alvast!
Mijn vriend is met dit schema begonnen, bevalt hem goed . (Beginschema voor 10 weken) Beginnersschema hardlopen - Hardlopen
De Runkeeper app heeft ook verschillende gratis beginnersschema's. Dan kun je gewoon zelf je eigen muziek erbij aanzetten.
Ik ben sinds 3 weken terug aan het lopen, wel met start to run omdat deze mij op de juiste momenten zegt wanneer te lopen en wanneer te stappen. Je kan ook de schema's afhalen en met chronometer lopen op eigen muziek. Kijk hier voor de schema's Daarnaast gebruik ik ook de nike+ app om afstand, calorieen en parcours te delen op facebook.
renate wennermars heeft een soort vergelijkbaar podcast als evy. Alleen heeft zij een betere muziek keuze en is ze gewoon trots op je ipv fier ze bouwt ook iets sneller op, vond ik zelf prettiger. zowel evy als renate zijn ook wel uitgeschreven op t net te vinden zodat je ze zelf kunt invoeren in je ren app
Ik heb al wat reacties en topics gelezen van je de laatste tijd Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Op run info. Nl staan ook veel schema's en veel info
Bedankt voor alle tips @beaujuulais, ik hoop dat sporten werkt, maar ik denk dat het voornamelijk slaapgebrek is, door mijn jongste soms zit ik op de bank en dan lijkt het net of ik op een waterbed zit, gewoon van vermoeidheid. Nu ging het een paar nachten redelijk maar vannacht was weer een drama nu zit ik dus alweer te janken alleen maar omdat de wekker gaat pffff
Hay meis, vervelend dat je je zo rot voelt maar misschien is even onspannen met een goeie sport beurt wel lekker! Je kan ,,evy,, downloaden en op je telefoon zetten, het nadeel vind ik dat hier super oude muziek onder geprogrammeerd staat. En in 27 lessen zou je dan 5 km moeten kunnen rennen! Ikzelf gebruik ,,Get runnung,, deze zet ik dan op m'n iphone, weet niet of die op andere toestellen gezet kan worden, kosten waren 2,36 en met deze app leer je in 9 weken ook 5 km lopen en dan heb je nog de uitbreiding naar 10 km. Het voordeel hiervan is dat je dus je eigen muziek/radio aan kan zetten omdat deze enkel de coaching bevat! Ik kan niet wachten om over 3 a 4 maanden als ik bevallen ben weer te kunnne hardlopen !!
Bedankt, ik heb ook een iphone Leuk ook om te lezen dat er zoveel hardlopers zijn, iedereen die ik spreek kijkt me aan alsof ik gek ben haha
Ik herken de vermoeidheid van de baby tijd van mijn jongste. Slopend is het en het heeft overal invloed op. Goed van je dat je voor jezelf naar de ha bent gegaan. Hardlopen schijnt je hoofd leeg te maken en je meer energie te geven. Ik had er in die tijd niet aan moeten denken maar diep respect als je er nu mee begint. Het is voor jou waarschijnlijk ook wel lekker om even uit de situatie te zijn en echt iets voor jezelf te doen. Sterkte vandaag en succes met hardlopen (ik moet een voorbeeld aan je nemen en ook gaan hardlopen maar ik blijf excuses zoeken... en vinden)
Ik had ook altijd een excuus, maar nu de jongste naar de peuterspeelzaal gaat (waar ik ook weer stress van heb omdat dat nog niet lekker gaat) vind ik dat ik nu gewoon tijd heb Ik heb een eigen bedrijfje waar ik erg veel tijd in steek, dus ik denk ook altijd van nee, eerst nog even dit af maken of dat opzetten. Maar nu moet ik er gewoon even uit!
Evy heeft ook een nieuwere versie he, ik rende eerst met de 2006 versie, inderdaad vreselijke en oude muziek. Nu ren ik met de 2011 versie en gewoon (iets oudere) leuke muziek, echt een stuk hipper in ieder geval. Ik zweer erbij, zit nu bij les 10 en ga zeker voor de 5 km!