Bambix

Discussion in 'Voeding' started by dogs84, Jul 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

Jul 29, 2013
    882
    0
    16
    Hoi,

Ons zoontje is bijna 10 maanden oud. Ik twijfel dat hij mag elke ochtend ontbijtpap bambix vanaf 8 maanden. Of gewoon boterham met wat insneren (pate, smeerkaas, jam of stroop).
    Welke is best voor de baby? Bambix of gewoon boterham?

Hier is zijn schema tijd:
    Om 7u flesvoeding 150cc
    Om 9.30u fruithapje
    Om 11.30u 1 boterham met wat insmeren en flesvoeding 120cc
    Om 14.30u tuitbeker ranja of sap
    Om 16.30 a 17u groentehapje
    Om 18u a 18.30u flesvoeding 180cc

Gr dogs84

2. tuc

tuc Niet meer actief

Er is niet echt iets beter hoor...het is meer waar jij en je kindje de voorkeur aangeven. Beiden zijn een goed voedzaam ontbijt.
    Wel geef je het beste pap uit een bordje met lepel en niet uit de fles. Als hij het alleen uit de fles wil zou ik wel een boterham verkiezen boven de papfles

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Beetje afwisselen?

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Hier tot 2 weken geleden nog steeds bambix (vandaag 1,5 jaar). Nu wil hij brood. Voordeel van pap vond ik dat hij gelijk 180cc melk kreeg. Gelukkig drinkt hij nu ook gewoon 180cc uit een beker.

5. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    827
    441
    63
    Wij geven nu in de ochtend, en die start hier elke dag om half 6/ 6 uur, een papfles met bambix, en niet op een bordje omdat dit echt te lang duurt en ik niet al rond 5 uur ga opstaan.. en soms rond 8 uur nog een kleine boterham als wij vrij zijn of bij de oppas..
    maar ik denk dat allebei wel goed is, mits je natuurlijk aan je dagelijkse portie melk komt..

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Mira heeft tot 2 jaar een bordje pap gegeten 's ochtends en Ediz eet ook nog steeds een bordje pap pap! Hij moet niets van brood weten als ie net wakker is. Pap is net zo goed hoor! Zijn broodjes eet ie als lunch.

7. Oedy

Oedy Actief lid

Aug 22, 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Wel geef je het beste pap uit een bordje met lepel en niet uit de fles. Als hij het alleen uit de fles wil zou ik wel een boterham verkiezen boven de papfles[/QUOTE]

Waarom is het eigenlijk 'beter' van een bordje dan uit een fles....
    M'n dochtertje drinkt elke ochtend nog een papfles. Maar drinkt haar andere drinken overdag gewoon uit een rietjesbeker of gewone beker (Gewone beker nog wel met knoeien)..
    Ik zie er niet zo veel verkeerds in dat ze s'ochtens nog geniet van haar papfles...

Share This Page