Ik heb het toch maar niet gedaan, er zat dus geen matrasje bij, de wielen moeten eigenlijk vervangen worden en er zat toch wel heel veel roest aan, dus al met al zou het alsnog een redelijk dure grap worden en veel opknapwerk.. We zoeken gewoon verder naar een andere want datie er komt is zeker!
Ooh ik vind ze zo super die mooie ouderwetse kinderwagens! Maar omdat ik een bovenwoning had toendertijd leken ze mij nogal onhandig dus heb gekozen voor een andere kinderwagen... Ik zou er een goed matras in laten maken en gewoon kopen dat ding! ze zijn echt zo super mooi!
Wow die is echt prachtig!!! lijkt me idd onhandig rijden maar voor in huis is die geweldig mooi! echt super mooi
@ annetske Dank je ik ben er ook super blij mee, kan niet wachten om hem weet thuis te hebben staat ook zo gezellig...
Geweldig vind ik het, de caddilac onder de kinderwagens! Ik vind het schitterend, mn man niet. Daar de wagen ook mee moest in de auto, hebben we uiteindelijk besloten er geen aan te schaffen. Zie hier in t dorp er nog wel enkele mee lopen, geweldig!
ik vind hem prachtig!! het voordeel van oude kinderwagens is dat de bak erg groot is zodat je kindje er niet te snel uitgroeit. wij hadden een moderne en gaan bij een volgend kindje ook voor een ouderwetse.
Ik vind ze prachtig! Veel betere vering, volgens mij. En ook handig bij de komst van een eventuele 2e, kom ik nu achter. Met de moderne wagens moet je dan meteen een duo-wagen of een mee-rijdplankje om op te staan. Vroeger legden ze gewoon een plankje op de bak van de kinderwagen en daar kon de oudste dan op zitten! Geweldig, toch? Voor ons zit zo'n mooie wagen er niet in, we hebben er geen plek voor in huis, we hebben ook een miniscuul gangetje. En ze zijn ook niet gemaakt om in de auto te passen.