Hoi meiden, Ik heb een rekening gekregen van de belastingdienst, over kot 2011, er staat dat de uitleg in een beschikking staat die ik heb ontvangen, maar die heb ik dus niet ontvangen. Kan het zijn dat die later komt en zijn ze opnieuw op te vragen? Over 2009 en 2010 heb ik ook nooit een beschikking ontvangen, maar toen hoefde ik ook niet te betalen..
Ik heb nog geen beschikking of uberhaupt bericht gekregen, maar er is al wel geld gestort. Dus ik denk dat ze de beschikking ook later kunnen sturen.
Dat is wel heel toevallig. Ik heb gisteren ook een aanslag ontvangen met dezelfde inhoud, maar die beschikking heb ik dus ook niet ontvangen.
Ik heb nog helemaal niets gehoord over de toeslag 2011 vroeg me al af hoe het verder werkte nu, weet zeker dat we terug krijgen
Ik vraag me ook af hoe dit werkt... Ik krijg sinds vorig jaar pas kot. Ik heb ook verder geen bericht gehad of ik nog wat krijg of moet betalen of zo(als het goed is krijg ik terug) Kan ook op mijntoeslagen niks vinden over 2011. Krijg je hier normaal gesproken in het jaar erna wel bericht over of volgend jaar pas misschien? Ik kreeg namelijk een paar maanden terug ook pas bericht dat ik geld terug kreeg van de zorgtoeslag van 2010...
Als je moet betalen sturen ze altijd 3 brieven: - de beschikking met de informatie - informatiebrief over terugbetalen - acceptgiro De brieven kunnen in de verkeerde volgorde terechtkomen bij ons... dan heeft "het systeem" dat verkeerd gedaan... Nog ff afwachten, de beschikking zelf komt dan nog
ik was ook verrast, dat ik die brief al kreeg. Heb al 4 jaar achter elkaar de jaaropgaves moeten opsturen en kreeg nu dus meteen de definitieve aanslag en nog mooi 700 euro terug.
Bij ons klopte het volgens de belastingdienst precies, terwijl ik onze jaarsalarissen had ingevuld zonder rekening te houden met hypotheekrente. Ik ging er dus vanuit dat we wel wat terug zouden krijgen maar in de brief stond 0. Wel heel toevallig dat het tot op de euro precies klopte. Maargoed, beer dan terugbetalen.
Erg belachelijk vind ik dat trouwens, dat ze 3 verschillende brieven sturen. Kan dat niet gewoon in 1 keer?
Hier 2 wkn geleden al geld teruggekregen van de KOT. Brief kwam gisteren pas binnen. Gisteren kreeg ik ook de brief van terugggave KGB, maar dat geld heb ik nog niet.
Wij moeten ook 500 euro terug betalen terwijl ik 10000 meer had opgegeven. Maar ja, het zal wel. Ben nog wel benieuwd naar de uitleg