Hoi meiden, Ik ben een aantal jaar terug flink afgevalleb dmv Sonja Bakker. Nu is er helaas steeds weer iets bijgekomen, en zitten mijn broeken te strak Om weer terug te gaan naar mijn streefgewicht moet er in ieder geval 6 kg af, liefst iets meer natuurlijk. Maar omdat ik met eten veel te weinig ruggengraat heb, lijkt het me leuker om het samen te doen. Ik ga maandag as starten! Wie doet er mee?? Groetjes, Josie
nee, dat gaat wel goed. Ik ben 25 kg afgevallen dmv Sonja, jaren terug. Er zit nu "slechts" 6 kg weer aan, en ook wel verklaarbaar, zat niet zo lekker in mijn vel en heb echt teveel en ongezond lopen eten.
Ik wil afvallen en ben hier ook mee bezig, inmiddels al 5 kg eraf in 1 maand tijd, maar heb echt zo'n hekel aan Sonja Anders had ik me zo aan je toegevoegd!
Wauw! 5 kg eraf in 1 maand is echt super! Weet je het zeker....... is echt veel gezelliger met z'n allen
Ja, ik ga niet in zee met die gekke Sonja haha Ik hou de App bij, myfitnesspal, en heb mijn voeding veranderd (minder koolhydraten, meer groente/fruit, water ipv andere drankjes). Probeer hier 2x pw bij te sporten, maar dat lukt niet altijd Samen is gezelliger, maar ik kan zo'n dieet a la Sonja gewoon niet volhouden