Ik vind Hanne een mooie naam maar zou hem zelf niet kiezen ivm onze achternaam Meid laat je niet gek maken
jongensnaam... nee dat vind ik niet. Hanno is een jongensnaam. om mezelf een beetje gerust te stellen heb ik op de site van svb gekeken. De naam Hanne is 42 keer aan een meisje gegeven en geen één keer aan een jongen! phjoei... nee hoor, ik vind het een meisje en daar blijf ik bij!
Mooie naam hoor! En helemaal niet ouderwets. Meidennamen met een -e op het eind zijn nu juist weer hip! Ik vind Hannah dan veel eerder ouderwets.
Ik vind het niet mooi. Het lijkt net alsof er nog iets mist in die naam, zoiets als hannelore.. Maar goed, dat is mijn mening. Wel een unieke naam, althans, ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Leuke naam vind ik, net een verhipping van Hanneke. Het klinkt heel lief en ik zie ook echt een meisje voor me. Ik ben zelf niet zo van de nederlandse namen, maar vind deze leuk.
Ik vind hem er mooi, heb hem toevallig vorige week op mijn eigen lijstje gezet Ik vind hem mooi omdat het een bijzondere naam is, zonder raar of onuitspreekbaar te zijn!
Hanne is hartstikke leuk! Net als Janne trouwens, wat je tegenwoordig best vaak hoort. Ik krijg dit soort namen er hier niet door bij manlief, maar vind ze zelf super!
Hanne is leuk! bij ons staatie ook op de lijst voor tweede naam. mijn oma heette hanneke en dat vind ik ook een erg leuke naam. We willen (indien dochter) vernoemen naar mijn oma met de tweede naam en twijfelen nu nog tussen Hanne en Hanneke. Super dus!