Hoi allemaal! Aangezien jullie ons de vorige zwangerschap ook geholpen hebben met de fantastische naam van onze dochter, lijkt het me leuk om wederom beroep op jullie te doen. Onze dochter heet T.ara, en daar hebben we voor gekozen omdat het een korte, stoere en makkelijke naam is die ook internationaal uit te spreken is. We weten nog niet of ons kindje een jongen of een meisje is, maar vooral voor jongens vinden we het heeeeel erg lastig. Ik ben er nog niet heel serieus mee bezig, maar fantaseren is gewoon heel erg leuk. Ik heb wat meisjesnamen om je een idee te geven van wat we qua stijl leuk vinden: Mia, Lena, Julia en Noor. Voor een jongen vind ik Jona(h) geweldig, maar vriend totaal niet. Korte namen hebben de voorkeur. Mijn vriend vind de naam van onze dochter al 'raar', dus het liefst wil hij echt een Nederlandse naam (als het aan hem lag werd het serieus Henk ofzo, nou met alle respect: nooit van mijn leven haha). Het liefst eindigt de naam NIET met een S, aangezien de achternaam daar mee begint.
Ik doe een poging Wessel Stijn Sam/Sem Mika Leon/Deon Dion Emiel Jesse Ivo Ivan Stef Stan Sven Alex/Alec Timo Niels Rick/Nick Joeri
Leah Niah Sue Liz Felin Vieve Amai Lieke Suus Merle Evie Norah Kyra Kay keet Joscha Nine Neeke jonne Ella Maud Mirte Ava Fee Stella
Noor of Norah erg leuk... en een jongen is idd zoooo lastig. Jonah is leuk... ik twijfel tussen Joah (dus zonder N) of Lucas Succes, jij hebt tenminste nog tijd zat...haha
Al je meidennamen vind ik erg leuk! Jonah past prima bij Tara. Misschien zit hier iets bij wat jullie allebei leuk vinden: Thom Dani Dion Aaron Ben Abel Nino Ravi Loek Mick Stef Stan Fedde Milo Finn Elin Niva Nieke Evie Lise Nele Vieve Mikki Sasha Nika Misha Suze Gwen Janna Maxe
Tara en Kai / Kay Tara en Bo / Beau Tara en Tim Tara en Sam Tara en Cas Tara en Job Of met even veel letters al Tara Tara en Hugo Tara en Jens Tara en Mats Tara en Mees Tara en Tijn Tara en Levi Tara en Lars Tara en Duuk Tara en Kris
T.ara!! Me like 😍 Mocht ik ooit nog een kindje krijgen en het is een meisje.... Staat al 6.5jaar op onze lijst top 1, top naam!!
Staat hier ook op de lijst!! We weten niet wat het wordt. Voor een jongen hebben wij Kai Tygo Viggo Ravi Vick Andere meisjesnamen Nena Tirza Eva Resi
Jongen: Raf, Stijn, Tijn, Tuur, Moos, Senn, Seb, Fer, Vin, Tjeu Meisje: Maud, Bo, Isa, Ise, Juul, Anna, Fem, Tess, Zoë, Noa