Nieuw vs oud geld denk ik dan haha. Al is mijn geld niet zo oud hoor. Ik woon echt in de stad, dus denk aan statige panden met veel advocaten, notarissen en de burgemeester himself.
Hier veel illegaal spul en brandjes. Zelf ook maar brandweer gebeld was wel iets gevaarlijk dicht bij een flat...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1718680678/feest-in-duindorp-politie-noemt-het-demonstratie Dit dan?!
Hier knalt er best aardig wat. Ook best wat flinke illegale knallers maar niet te vergelijken met voorgaande jaren maar saai is het niet Zojuist een prachtige sierknaller in de lucht. Ben benieuwd zo om 12 uur.
Ja kan niet. Maar bij ingrijpen van de politie weten ze ook dat ze dan vooral zelf het haasje zijn. Tegen zo veel en dit kaliber volk begin je niks op een dag als deze.
Hier overigs gewoon iligaal maar ook legaal vuurwerk. Maar met 15 minuten afstand click and collect punten 'belgie' is dat ook niet gek. Zoonlief is boos..... Want waarom hebben wij geen echt vuurwerk. Uitgelegd en hij lijkt het wel te snappen. Maar aangezien hij nog al rechtlijnig is
Onderstaande vind ik dus echt onzin. ' ik snap wat je bedoelt hoor ' Deze mensen weten dat ze kunnen doen wat ze willen. Begin van het einde, want dit kunnen ze nu wel elk weekend doen. Op deze manier wordt er echt een toon gezet.
Eens, maar om dit vanavond op te lossen is geen mankracht. ME ed moeten verdeeld worden over diverse steden.
ME gaat dit ook niet oplossen zie veen, het lijkt wel een aanfluiting. Maar anderzijds ook voorspelt ik denk dat er dit jaar meer vuurwerk slachtoffer's zijn. Jongeren die perseej willen knallen, en dus dingen uithalen of kopen waar ze niet mee om kunnen gaan.
Nou... "Het kamp" heeft zich wederom niet ingehouden dit jaar ... Er gaat weer een godsvermogen de lucht in... Prachtig hoor maar niet helemaal volgens de regels. Overigens hoor ik het links en recht allemaal knallen. En echt van die grote "donkere" knallen... En ik hoor geen politie. Heb het idee dat ze het uit laten razen hier...
Ik hoor wel veel knallen. Maar als ik uit het raam kijk, zie ik wel aanzienlijk minder de lucht ingaan dan normaal.
Hier is het vrij rustig. Wel veel knallen en verderop in de wijk gaat iemand helemaal los met siervuurpijlen. Helemaal goed zo. Je kan veilig door de wijk, en er is toch wat mooi siervuurwerk om naar te kijken. Want eerlijk: vind het toch een beetje bij oud en nieuw horen
Hier ook en beetje (illegaal) vuurwerk maar veel rustiger dan andere jaren. Hopelijk blijft het verder rustig.
Oh wij hebben hier om de hoek een party tent feestje met een man of 20 geloof ik, ze blijven wel buiten.
Hier veel siervuurwerk ( pijlen) Verder alle kinderen buiten om kindervuurwerk af te steken. Valt mij nog wel mee. Ik had het erger verwacht. Gelukkig.