Oudjaarsavond en jaarwisseling 2020/2021

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by bosi333, Dec 31, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trirani

Trirani Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,292
    1,129
    113
    Female
    Waar ik ben
    Hier aan de rand van Amsterdam overduidelijk minder vuurwerk, en in onze 'nette, überfatsoenlijke :rolleyes: en relatief dure' nieuwbouwwijk geen vuurwerk behalve cat. 1. Wel knallen in de verte, bommen in het nabije bos, en vanuit onze zolder was siervuurwerk zichtbaar (ok, dat vind ik ook echt mooi).
    Onze pup van ruim 3 maanden met zeer goed gehoor heeft mijn man en onze hondenkleedjes bij iedere knal in de verte ondergeplast. Arm beestje, dat deed ze bij 8 weken al niet meer. Haar blaascontrole was weg. Volgend jaar raadpleeg ik de dierenarts vooraf, onze vorige hond schrok nooit zo.

Mijn lieve autistische, prikkelbare zoon heeft voor het eerst sinds hij als baby doorsliep, niet gehuild bij de eerste uren van het nieuwe jaar. Wat heerlijk om hem niet in paniek te zien op een moment dat je eigenlijk blij, hoopvol en samen genietend wil zijn ❤.

2. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Hier viel het mee (zeeland), qua overlast was het niet meer of minder als andere jaren.. qua vuurwerk was het wel echt minder, wat ik wel jammer vond. Het hoort er gewoon bij vind ik (het siervuurwerk dan) ;)

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

May 27, 2018
    2,956
    1,293
    113
    Hier wel vuurwerk, maar veel minder als andere jaren. Was ook snel weer afgelopen.

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,709
    4,026
    113
    Overijssel
    Ook een keer fijn!:thumup: De enige echte herrie was toen we onze straat inliepen: er stonden wat straatgenoten (op gepaste afstand van elkaar) een biertje te drinken met keiharde muziek :roflmao:
    En nog een paar kinderen die cat.1 vuurwerk af zaten te steken. Moest er wel om lachen :D
    Maar dat was voor half 2 ook afgelopen.

5. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,210
    1,753
    113
    Female
    Normaal in ons kleine dorpje veel mooi vuurwerk
    Dit keer maar 1 plek met illegaal spul maar wel
    Mooi
    Dus dat beetje hebben we van genoten
    Verder zelf een vuurkorf op de oprit
    Ijsfonteinen en sterretjes in de tuin aangemaakt voor de kids.
    1,5 uur met de buren gekletst was erg gezellig

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

Apr 22, 2019
    18,383
    30,693
    113
    Female
    Hier was het rustig. Hele avond spelletjes gespeeld en muziek geluisterd. 12 uur was er wel wat vuurwerk maar veel minder dan normaal.
    Ben met zoon even naar zolder gegaan om uit het dakraam te kijken. Hij vind het prachtig. Maar op gegeven moment zegt ie: ""mam, dat is allemaal illegaal waar we naar zitten te kijken " :roflmao:
    Tja. Klopt jong.

Buurman (Normaal feestje met meerdere gezinnen en veel vuurwerk ) kwam nog even naar buiten. Had wat sterretjes en ging er met zijn trommel (Hij drumt) naast staan om even flink lawaai te maken. Hadden ook geen bezoek.

Buurt van mijn moeder (ben nu bij haar) was helemaal niks.

Share This Page