Oudjaarsavond

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 28 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Lekker in joggingpak bij mijn moeder! Er wordt heerlijk gekookt, goede wijn en we kunnen blijven slapen.

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Wat is Grieks gourmetten?

3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Hier heerlijk met ons gezin. We gaan meestal lekker uiteten en daarna langs mijn ouders om rond een uur of 19 wat kindervuurwerk af te knallen. Dan naar huis, douchen, lekker met zn allen voor de TV wat kijken, of een spelletje doen. Uiteraard met lekkere hapjes en drankjes op tafel. Om 00.00 vuurwerk kijken vanuit de raam en elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen... EN DANNNNNN lekker naar bed! :)

Aan mij heb je vrij weinig, ben echt een saaie doos op dat gebied ;)

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Wij blijven lekker thuis.
    ‘s Middags gaan we eerst even naar schoonouder en eten we daar. Daarna gaan we lekker weer naar huis. De jongste gaat gewoon op tijd op bed, mocht hij wakker worden van het vuurwerk dan halen we ‘m er uit en ander slaapt hij lekker door.

Ik heb verder niets met oud&nieuw. Als het aan mij ligt dan duiken we zelf ook vroeg ons bed in:D

5. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Waarom ga je dat doen als je het niet leuk vindt?

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij vieren het behoorlijk netjes haha. Vorig jaar was ik net zwanger en hadden we een peuter en dreumes. Dit jaar hebben we een baby, peuter en kleuter die gewoon lekker op 1 oor liggen. Wij gaan dus vooral onze jongens op tijd naar bed doen, onze normale dingen doen, borrelig eten, waarschijnlijk op tijd aan de brut / speciaalbier, en mijn schoonouders komen rond 21u bij ons. Die wonen om de hoek. Dan gooien we de airfryer aan, maak ik een borrelplank en hoop ik dat ik eraan denk tussendoor ook genoeg water te drinken want brut drink je erg makkelijk weg en als ik niet genoeg water drink tussendoor, dan kak ik in en word ik snel moe. Waarschijnlijk liggen we rond 1u in bed en staan we rond 8u weer op!

7. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn OP klinkt wat negatief. Ik bedoel meer te zeggen... De avond duurt zo lang. En dan is het 12 uur... En dan.. tsja dan niks. Haha.

We gaan uiteraard lekker eten en gezellig kletsen. Maar ik vind het een hele lange avond voor alleen dat ...

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hier ook lekker "saai"....ben gek op "saai":D
    Wij hebben nog niets besproken, maar veel meer dan wat spelletjes met de kids en misschien een film kijken gaat het niet worden. Ja lekker snacken natuurlijk.

Vergeet ik even dat we wel 1 plan hebben met de buurtkinderen.
    Vuurkorf aan, die zetten we voor de deur voor marshmallows en hotdogs. Dit wordt het 3de jaar dat we dit doen. Het is echt een succes de kinderen vinden het geweldig.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lekker thuis met zn 4tjes. Huispakkies aan, snackje erbij, Masked Singer aan. Kids willen sinds paar jaar wakker blijven hele avond dus die genieten volop dat ze zo laat nog wakker zijn. Beginnen de avond met lekker gourmetten en daarna spelletjes doen. Zijn alle 4 van het gamen dus dat zit wel snor

Weet niet hoe de buurt het hier gaat vieren wat betreft buiten staan enz. Eerste Oud & Nieuw hier voor allemaal om ons heen ivm nieuwbouwwijk

Deel Deze Pagina