Hallo, Weet iemand van jullie hoe het kledingmerk ducky beau valt? Valt het groot,klein of gewoon goed. Ik heb namelijk een leuke jas gezien voor Jaylynn op het internet,maar ik weet niet zo goed welke maat ik zal nemen. groetjes sarita
Ik vond het vrij klein. Pakketje van Felicitas was eigenlijk al te klein toen ik het voor eht eerst aan trok en dan was het een maat 68 terwijl ze toen nog meest 62 droeg.
ik vind het ook vrij klein vallen alhad ik pas wat was maat 94 maar kan ze echt nog lang niet in.. dus lastig
hmm,oke dan heb ik beetje een indicatie. ik denk dat ik maar eerst even met haar het merk ga passen in de winkel voordat ik de jas aanschaf. bedankt voor jullie antwoorden. groetjes sarita
ik heb juist weer een broekje dat erg groot valt. tis een mt 56 en alyssa kan hem nu pas goed aan. (ze heeft nu 62/68) verder had ik een paar shirtjes die juist weer erg klein vielen. liefs doris
Ik had er vorig jaar een vest van gekocht en die viel juist groter uit... Idd even voor de zekerheid passen in de winkel voor aanschaf!
Ik vind het ook iets kleiner vallen en wat me ook opvalt is dat het vaak wurmen met de truitjes is, met name om het hoofdje, nogal een getrek..