Oudste kind voorspelt geslacht ongeboren baby??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PDaphne, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hier kun je geen ervaring mee hebben. Het is een pure toevalskwestie. Enige is dat mensen het onthouden als het klopt, terwijl je het nooit hoort als het niet klopt. Maargoed, eigenlijk overbodig om uit te leggen lijt me, voor iedereen die ook maar een beetje wiskunde heeft gehad.

2. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft het alledrie de keren goed gehad, ook wist hij bij de tweede en vierde zwangerschap te vertellen dat ik zwanger was zonder dat we het hem verteld hadden.
    Bij de 4e had ik bij het opstaan een test gedaan, nog niet aan vader verteld en mijn zoon zegt onderweg naar school doodleuk dat hij in 2013 een broertje krijgt ! Ik sloeg stijl achterover en vroeg hem hoe weet je dat dan ? Nou dat weet ik gewoon !

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Zoontjelief (3,5) zegt al maanden dat het een meisje is, hij wil echt alleen een zusje en geen broertje... Gezegd (omdat we het geslacht niet weten) dat het toch ook echt een jongetje kan zijn. Was hij het niet mee eens, dan moest de baby maar terug in mn buik en dan een meisje worden ;)
    Ik ben dus heel benieuwd of hij gelijk krijgt, nog een paar weekjes...

Deel Deze Pagina