Hallo op 20 oktober ben ik bevallen van een dochtertje. De VK heeft mij na bevalling een spuit in been gegeven voor de placenta.. nu 2 weken later voelt been niet goed aan.. al vanaf begin voelt bovenbeen gedeeltelijk doof aan.. met daarbij een heel pijnlijke plek waarbij een simpele aanraking al pijnlijk is. Het wordt ook niet minder wat ik wel had verwacht na 2 weken. Wat kan dit zijn? Alvast bedankt
Hoihio, En de plek van de prik is gevoelig? Heb je zelf het idee dat het door de prik komt? Het enige wat ik zoukunnen bedenken is dat er een zenuw of spier door de prik geirriteerd is, maar dat zou naar twee wkn al wel verdwenen moeten zijn. Ga er even mee naar je huisarts. Gefeliciteerd met je dochter! Imke
hoi, dat is wel vervelend, zolang en doof gevoel. Het gebeurt wel vaker na een injectie. Het kan zijn dat er toch iets geraakt is maar het kan ook zomaar zijn en het verdwijnt vanzelf na korte of langere tijd. Mirjam
hallo dank jullie voor jullie antwoord. @immie: de plek van de prik is idd de plek die zo pijnlijk aanvoelt, met daarom heen dus dat dove gevoel. Nu na 2.5 weken is het nog niet minder geworden.. mag hopen dat het gewoon irritatie is die heeeel snel weg gaat trekken, want het irriteert best wel Ik wilde idd een afspraak maken bij de huisarts, hopelijk kan hij dan uitsluitsel geven, wat me moeilijk lijkt omdat er verder aan het been niets te zien is. groetjes