Op school mag er getrakteerd worden maar wel coronaproof, iemand leuke ideetjes voor een meisje dat 9 wordt? Normaal bakken we cupcakes maar dat mag nu niet!
Het moet voorverpakt zijn. Dus geen cupcake zelf maken en dan verpakken. Zoontje wilde gewoon zakjes chips dus makkelijk maar dat wil mijn dochter niet
Mijn dochter kreeg deze week een klein blikje prinkle chips. De blikjes waren omwikkeld met papier met de tekst Hoera M.... jarig, en op de deksel de leeftijd.
Zakjes likkoekjes of smoeltjes Doosje smarties Voorverpakte kleine peperkoekjes Een banaan versieren bijv ogen, mond en neus er op tekenen en een rokje van crêpepapier. Snoepkomkommers
Bij de Lidl hebben ze koeken met smarties of gekleurde hagelslag erop. Per stuk verpakt. Die heeft mijn zoon getrakteerd. Daar heb ik zelf met gekleurd papier een wikkel omheen gemaakt met hoera 'R' 5 jaar.
Smeerkaas met stokjes Choco met stokjes Doosjes rozijnen Knijpfruit. Knijp kwark Kwark stick Mini zakje nootjes Koeken als : Lange nekken van verkade Luikse wafel Fruit reep koek Nutella b ready Cake met snoepjes van de lidl
Hier gaat dochter luikse wafels trakteren, per stuk verpakt. We maken een lintje met een kaartje (‘Hoera! J. is 9 jaar!’) eromheen. De meerderheid trakteer zakjes chips (ook pre-corona), dus dit is hier heel origineel
Hier zakjes chips getrakteerd naturel en paprika. Niet heel origineel, maar wel corona- en allergieproof.
Bij ons is het een "gezonde school", cakejes en chips dus geen optie...., wordt de keuze nog beperkter....
Ik probeer ook vaak wel iets er van te maken. Vaak maken we zelf iets leuks/lekkers. Ze vinden hier cake-ijsjes erg leuk om te trakteren, maar ja je mag nu niet zelf dingen maken. Mijn zoon van 9 heeft in november zakjes chips getrakteerd. Dat wilde hij graag. Zijn grote broers en zussen waren stinkend jaloers op hem. Zij mochten dat nooit van mij, zeiden ze.
Mijn dochter is iets jonger, maar zij gaat zoiets trakteren: Dat was vorig jaar al de bedoeling om te vullen met losse smarties en eenhoorn chocolade munten, toen trakteren ineens helemaal niet meer mocht met corona. Ik wilde het nu met een smartie doosje en de chocolade munten doen. Of toch misschien een roze koek met smarties er op las ik hier net, dat is ook nog wel een leuk idee en misschien net wat feestelijker voor hier in!
Mijn dochter mocht vandaag trakteren. Ik heb mario en peach doosjes besteld (ze is gek op mario party) en daar 3 soorten snoepjes in gedaan (mentos, fruitella en smarties).
Mijn oudste trakteert vandaag. Hij wou chips trakteren, normaal mag dat bij ons op school niet. Ik vind het prima. De jongste is over 2 weken jarig en riep erna ook dat hij chips wou trakteren, dus ook prima. Normaal gesproken moet het bij ons ook gezond zijn. En eerlijk gezegd? Ik vind het prima voor dit jaar. Verjaardag vieren is amper aan de orde, familie woont ver weg en met maximaal 1 gast werkt dat dus niet.
mijn dochter had vorig jaar deze : . Toen lagen ze bij de kruidvat in de aanbieding en ze hebben een klein klasje. De dingetjes zijn maar klein, maar dochter vond ze erg schattig met die oogjes etc.En ze waren érg lekker ook niet onbelangrijk