Oudste meenemen naar controle cb jongste?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door frannie82, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook. En anders neem je wat mee naar binnen ;)

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik neem ook altijd de kinderen die dan thuis zijn mee. Er is speelgoed, ook in de spreekkamer. En meestal regel ik gewoon dubbele afspraken, scheelt weer een boel bezoekjes :D

3. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Hier gaan ze soms alle drie mee. Heb sowieso geen oppas in de buurt. Bij ons hebben ze in de spreekkamer ook speelgoed.

4. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het een redelijk afgesloten ruimte, de wachtruimte.

Pas had ik een wat langer gesprek met de wvp en mijn zoontje was nogal levendig. De weegmevrouw hield hem met plezier in de gaten en hebben samen gespeeld.

Het was wel een uitzonderlijke situatie, laatste afspraak van de ochtend, dus ze had de tijd ervoor.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Dit is nu eens z.n probleem! Waar ik gelukkig geen ervaring in hebt hihi. Of oudste zat op school of hij bleef even thuis dus ging ik alleen met dochter.
    Als je een serieus gesprek wil voeren met het cb zou ik het denk wel overwegen om dochter even naar de oppas te brengen zie dat ze bijna vier is. Misschien kan ze even bij de cb assistente blijven. Dat ze daar even speelt en assistente even op let als je een serieus gesprek wil voeren dan anders mee naar binnen nemen met duidelijke instructie. Even met zusje het fijnst lijkt mij om en om te gelijk dus.

6. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Als ze ergens kunnen verwachten dat er meerdere kinderen komen is dat wel bij het CB, lijkt me. Daar moeten ze toh wel op ingespeeld zijn.

7. misa

misa Niet meer actief

Dit. Daar ga ik echt geen oppas voor regelen.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik neem haar gewoon mee! En ik laat haar wat meenemen om te doen daar.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gewoon meenemen, oudste kan dan lekker spelen met het speelgoed dat er staat :)

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ik neem mijn oudtse ook altijd mee. Er is altijd genoeg te spelen daar dus die vermaakt zich wel. :)

11. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Het zou niet eens in me opkomen om een oppas te "verspillen" aan het cb ;). Zoals gezegd kan de oudste met het speelgoed spelen en mag ze best meekijken bij de onderzoeken. Als ze teveel blijft kletsen of zich ermee bemoeit is dit een mooi moment voor haar om te leren dat ze soms gewoon even stil moet zijn en moet wachten :).

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Meenemen kan best. Genoeg speelgoed daar.

Kunnen ze gelijk de zus-zus relatie beoordelen :) :p

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Haha dat is een goeie! Dat zit wel snor denk ik.
    Mijn oudste zei vanmiddag dat ze beste vriendjes zijn zo uit het niets 😍

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ze gaan gewoon beide mee hier.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Nam neef ook wel eens mee, echt niet dat ik daar oppas voor ga regelen.

Als de oudste voor prikken moest gingen ze juist mee, ook wel eens een ander kindje mee laten kijken. Die vond het heel eng en onze oudste vind het dus alleen maar interessant en geeft dus geen kik . Kijkt ook altijd en zegt hoeft niet zo strak vast hoor, prik is toch niet erg. ��

(soms is het zo handig een vader te hebben die door ziekte zichzelf 3x pw. Injecteert ��. Dan krijg je de vraag kan pap dat niet even doen ��)

Deel Deze Pagina