Ik begrijp dat de meeste mensen stoppen bij 2 of 3 kinderen. Mijn 1e leek geen eind aan te komen, de 2e bevalling was erg zwaar en heftig. De 3e vond ik te doen. Nu ben ik erg benieuwd of er iemand ervaring heeft met een een 4e bevalling. Die mag ik nog doen.
Voor mijn vierde bevalling was ik erg bang. Bang voor de pijn en bang dat er iets mis zou gaan. Gelukkig was het een hele normale, rustige bevalling, maar het duurde toch wel weer zo n 10 uur, net als de eerste en derde bevalling. Ik kijk er met een goed gevoel op terug!
Ik ga het hoop ik een der deze dagen mee te maken, ben vandaag uitgerekend van onze 4e kindje. En eerlijk gezegd ben ik heel erg bang voor deze bevalling, kan het niet precies omschrijven maar zie er tegenop...
Ik zie er ook al tegenop....meestal valt het dan mee Maar veel succes! Laat je ons weten hoe het ging?
Hier vorige week bevallen van het 4e kindje... een zoon na drie meiden!! Ik vond het een heel heftige bevalling, maar ik ben dit keer ingeleid en bij de meiden was het 3 x een spontane bevalling. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk helemaal op was van een zware zwangerschap met heel veel klachten dus ik denk dat de bevalling dan automatisch zwaarder is... Succes ermee, het blijft spannend om ervoor te staan he! Probeer eroverheen te zien, straks heb je als alles goed gaat een kleintje erbij!!
Ik ben vorige week bevallen van de 4e bevalling was Super makkelijk en snel.. Kon de weeen veel beter opvangen. Vond het minder heftig als de andere 3.
Ik lees ook even mee... De laatste keer had ik een weeenstorm, van 1e wee tot geboorte nog geen twee uur geduurd. En ik weet dat ik ton echt dacht...'Nooit meer'... Maar nu dus wel. Ik denk erover toch nog eens een cursus te doen, hypnobirthing ofzo, wie weet kan het echt...pijnloos bevallen?!
Ik vond t een piece of cake. Super makkelijke weeën en maar 50 minuten en niet persen, ze floepte er gewoon uit.
Hahahahah ja dat was ik ook daarna. Voelde me top en liep letterlijk weg van mijn bevalling Jammer dat je de kindjes ook moet opvoeden want zo had ik er nog wel 3 willen doen Nb mijn andere bevallingen waren ook goed trouwens maar iets langer en een weeën storm.....
En dat terwijl ik er erg tegen op zat😃 liep na 1.5 dag ook weer boodschappen te doen😂
Ja die vierde bevalling, daar zie ik ook tegen op. Ben niet zo zeer echt bang voor de pijn, maar eerder voor hoe ik er uit zal komen. Heb het idee dat mijn bekkenbodemspier het dit keer niet zal overleven... Ben ook vrij snel weer zwanger geraakt na de derde, dus weinig kams op herstel gehad ( na 6 maanden weer zwanger) De eerste bevalling duurde erg lang: 40 uur totaal De tweede: 5 uur De derde: 8 uur Hebben jullie na drie of vier bevallingen ook meer last van de bekkenbodem of gewoon netjes hersteld?
Nou vandaag 40 weken en 4 dagen zwanger inmiddels en vandaag heeft de vk mij gestript. Heb wel wat weeen maar zet niet echt door, voor donderdag een afspraak bij de gyn gepland ivm inleiden. Spannend
hier 4 keer bevallen en 4 keer snel vin dik 1ste 8 uur 2 de 4 uur 3 de 1,5 uur 4 de ook 1,5 uur succes hopelijk heb je snel je wondertje in je armen.
Mijn 4e bevalling was juist de zwaarste van allemaal .. Duurde erg lang.. 10,5 uur weeenstorm waar je u tegen zegt en werd uiteindelijk een spoed keizersnede .. Ik ben 3 keer vaginaal bevallen .. Dus was echt een hel van zwangerschap en bevalling ..