Hoe gaat het bij jullie met kleertjes kopen voor de kleine? Gaat je vriend/man mee om kleertjes uit te zoeken of niet? Ik koop ze eigenlijk altijd zelf en heb nog geen opmerkingen gehad dat ze niet leuk waren. Alleen is m'n man niet van roze. Maar aangezien we een meisje krijgen vind ik het toch wel leuk om ook roze kleertjes te kopen. Hoe gaat dat bij jullie?
Ik koop ook altijd zelf de kleertjes voor m'n dochter. M'n man vindt het allemaal wel best wat ik koop voor d'r
Ik kies ze met mijn moeder uit maar het scheelt dat mijn vriend en ik compleet op 1 lijn zitten, hij is zelfs nog iets van het schattige dan ik, dus met rouches en strikjes, het enige waar ik niet mee mag thuiskomen zijn ONcomfortabele kledingstukken zoals spijkerbroek of iets wat hard aanvoelt, wij vinden comfort belangrijk dus gewoon lekkere kruippakjes laat een baby baby zijn en niet meteen kleden als een volwassenen. Misschien als je ergens speciaals heengaat ofzo dan is het een uitzondering. Mijn vriend kwam gisteren thuis met rammelsokjes die vond ie cute en was goed voor de motoriek zei die (die kijkt echt zijn ogen uit) Gelukkig mag ik helemaal doen wat ik wil met alles
We hebben bijna alle kleertjes gekregen. Maar de kleertjes die we zelf hebben gekocht heb ik een gedeeltje zelf gekocht en een gedeelte samen met mijn man. Hij vind niet alles leuk wat ik koop, maar vind dat ie dan pech heeft hoor Zo had ik een heel schattig buitenpakje gekocht, dan lijkt de kleine net een teddybeertje als ie dat aanheeft Zo schattig! Maar hij vind dat dus weer niks. Is te schattig zegt ie dan. Maar goed, hij draagt alleen maar Gothic kleren ( alles zwart en met doodshoofden enzo)
Ik koop kleertjes voor mijn dochter en... VOOR MIJN MAN haha. Als ik hem zijn gang laat gaan met kleertjes voor astrid, dan gaat ie helemaal los vrees ik! haha.. Overigens beslis het meeste mbt astrid enzo. Gisteren was ik dan ook erg verbaasd dat hij nog eens wilde kijken naar een halfhoogslaper voor astrid! Ik was allang alweer aan het kijken naar iets anders eigenlijk...haha. Ik vroeg hem er ook naar en toen vroeg hij weer waarom ik daar zo verbaasd over deed. Nou ik was daar heel eerlijk in.. omdat hij zich anders ook niet bemoeit met dat soort zaken..haha
Wij beiden wel. De ene keer komt hij thuis met een tas vol kleren voor Jamie en de andere keer doe ik dat. Of we gaan samen shoppen! En we krijgen nog steeds heel veel kleren van de opa's en oma's!
Wij kopen eigenlijk altijd alles samen. Het is nog maar 1 a 2 keer voorgekomen dat ik een pakje oid alleen heb gekocht. Vindt het ook veel gezelliger om dit samen te doen
Wij hebben eerlijk gezegd ook nooit geen tijd om samen te gaan shoppen of het moet koopzondag zijn en dan zijn we allebei kapot Hij gaat in de ochtend om 6.30 uur weg en komt om 18.30 ergens terug en in het weekend is ie er niet altijd omdat zijn vader ziek is en daarvoor zorgt, ik moet mijn vriend vaak missen hij woont officieel nog geeneens bij mij, omdat ie niet weg kan ivm zijn vader, ik red mezelf wel ook al is het niet altijd leuk, maar je word er wel zelfstandig van en dat vind ik iets goeds, ik neem mijn eigen beslissingen als ik steeds moet wachten haha (word ik gek!) Ik heb de kinderwagen en de maxi cosi ook met mijn moeder uitgekozen zonder met hem te overleggen, hij snapt dat ik veel in mijn eentje moet doen en is trots op mij dat ik dat allemaal alleen kan en dat maakt mij dan weer trots en dat ik het vol kan houden...
ik koop kleding, we kopen samen kleding en laatst kwam ik thuis en had mijn vriend zelf een hele tas vol gehaald. zoooooo leuk! hij heeft gelukkig ook een goeie smaak. hij koopt ook regelmatig voor mij kleding. ben trots op mijn metro man
hij heeft een rompertje gekocht Pappa´s kanjer haha en daar is hij ook reuze trots op hahah dat hij het aan iedereen laat zien die het kamertje komt bewonderen lief joh
ik koop ze vaak alleen en vaak loop je ook ergens tegen aan wat je leuk vind, maar zoals dadelijk het eerste pakje kopen we samen. nu vooral met al die opruimingen als je dan op je man moet wachten om samen alles te kopen is alles ook weer weg. en persoonlijk op zaterdag samen boodschappen doen vind ik verschrikkelijk.
haha ik heb altijd als mijn vriend mee met boodschappen gaat dat ik MEER geld kwijtben dus ik ga altijd met mijn moeder boodschappen doen haha, mijn vriend pakt teveel lekkere (en verboden haha) dingen
Mijn man koopt wel kleding voor de oudste (12) jaar want die zitten op 1 lijn met merk en zo,maar voor de kleine van 3 en de ongeboren baby koop ik alle kleding.x sofaan
mijn man is echt kleurendoof en koop gwoon wat hij leuk vind en let totaal niet op de prijs. dus laat mij maar kopen...veeel maar goedkoop
Fijn om te lezen dat veel van jullie het ook zelf doen. En inderdaad, het is leuk om koopjes te vinden. Als je dan moet wachten tot hij een keer meekan, schiet ook niet op. Ik ga ook vaak met m'n moeder naar de stad.
Tis inderdaad leuk om dat samen te doen, maar soms ook niet praktisch qua tijd. Ik ben nog niet speciaal aan het shoppen geweest voor kleertjes. Maar ik denk dat ik et hoofdzakelijk alleen ga doen.... Mona
Nou dit is makkelijk. IK koop alles . Niet omdat mijn man het niet leuk vindt maar gewoon omdat ik het veel te leuk vind. Dan gaat ie zelf maar wat kopen...maarreh dat doet 'ie natuurlijk niet ( gemakzucht). Ik vind het allang best, mijn smaak is sowieso beter ( gelukkig leest 'ie dit niet)