Onze zoon is vaak al heel vroeg wakker. We zijn er over aan het denken om zo'n nijntje wekker te halen, die helpt bij het wakker worden zeg maar. Als nijntje de oogjes open heeft dan mag het kindje uit bed komen. Heeft iemand van jullie zo'n wekker en zo ja, hoe bevalt het? Vanmorgen was het alweer half 6 en meneertje wilde niet meer slapen, terwijl hij gister pas om half 8 ofzo op bed lag en smiddags niets geslapen heeft.
hier hetzelfde verhaal ik zelf heb de babyzoo wekker besteld moet hem nog binnen krijgen 1 deze dagen maar als het werkt laat ik het wel weten
Wij hebben een gewoon lampje op een timer aangesloten. Als het lampje aangaat mag hij spelen.tot die tijd stil zijn en in bed liggen. Werkt prima en veel goedkoper.
wij hebben de nijntje wekker ook, erg leuk ding!! wordt nu helaas niet zoveel meer gebruikt want onze jongste wordt veels te vroeg wakker en maakt dat gelijk de oudste ook altijd wakker! en tsja 1 kind wel uit bed en de ander niet.....dat vind ik niet echt eerlijk. Dus ik hoop binnenkort weer echt de wekker te moeten gaan gebruiken! Het werkt in ieder geval verder wel goed. Wij gingen gewoon altijd even naar haar toe en zeiden kijk nijntje slaapt nog dus jij moet ook nog even slapen! Accepteerde ze erg goed!
wij hadden een nachtlampje met timer. Sticker van een poes erop (die ze zelf uitgekozen had) en dan was het 'poes slaapt nog' maar hier werkte het verschillend.
Wij overwegen deze ook. Hadden ook eerst een timer met een lampje, maar Thijmen zit steeds aan dat ding waardoor ie in de war raakt. Hoop dat dit minder peutergevoelig is.
Onze dochter wordt elke ochtend standaard half 6 wakker, en soms nog eerder. Wij hebben de nijntje wekker ook, maar mijn dochter wil deze niet op haar slaapkamer hebben. Ze vind de wekker eng omdat ze niet weet wanneer deze afgaat. Het geluid kun je er wel af zetten, maar dan wil ze deze nog niet op de kamer helaas. De klok maakt een tikkend geluid en dat is nog een reden waarom ze wekker niet wil (vind het zelf eigenlijk ook wel irritant). We hebben ook al een wake up lamp geprobeert maar ook hier wordt ze bang van. We hebben alles geprobeerd maar niets helpt. Wij hebben inmiddels geaccepteerd dat één van ons er 's ochtends vroeg uit moet. Het is niet anders. Mocht iemand de gouden tip hebben...
Hier hebben we de kidssleep. Werkt heel goed! Mijn zoon werd ook zo vroeg wakker en nu is dit verleden tijd, gaat al maanden goed sinds ik dat ding heb. Kidssleep heeft als voordeel dat er geen wekalarm is, dus slaapt mijn zoon eens uit wordt hij niet wakker door een alarm. (alarm zit er wel op maar gebruik ik niet) zodra het schaapje op zijn wekker loopt mag hij mij roepen, zolang het slaapt is mijn zoon stil of praat zacht in zijn bed. Hier heb ik er hele positieve ervaringen mee en ben blij dat ik zo'n wekker heb aangeschaft
Maakt deze kidsleep ook een tikkend geluid of hoor je helemaal niets? Misschien dat het voor ons dan ook een oplossing is. Ik vind deze alleen wel heel duur, maar goed als het helpt heb ik dat er graag voor over.
Hmm, beetje balen dat ie tikt. Hoop dat Thijmen er geen last van heeft... Nou ja, anders stuur ik hem terug
hier de babyzoo wekker tikt niet en werkt perfect om 07.30 begint ze met roepen mama oogjes zijn open !!