Ouija bord

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nono, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hoe kunnen ze doof worden maar tegelijk antwoorden op de vraag waarom ze zo lachen?
    Leuk gespeeld maar niet voor de volle 100% ;) en dood zijn ze ook niet terwijl ze antwoord dat ze dood gaan
    Ouija bord gespeeld samen met wat lsd volgens mij

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

He bah..

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben ervan overtuigd dat een ouijabord slechte dingen oproept, maar ik geloof dat mensen zich ook veel in hun hoofd kunnen halen en zich daarnaar gaan gedragen, eerlijk gezegd. Bij dit soort figuren zet ik toch wel m'n vraagtekens.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Typisch gevalletje LSD

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja hoor...ook echt een betrouwbare bron volgens mij die het publiceert ;).

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik geloof helemaal niet in geesten of what ever...

Dus ik denk ook gewoon teveel drugs....

;)

Eigen schuld

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Drugs? Vergiftigd? Kan allemaal...

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

dit dus.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zijn er gevallen bekend dan waarbij het 100% echt is? En zo ja, wat maakt dat je daar wel in gelooft? Wanneer weet je of zoiets gespeeld is of niet? Lijkt mij nl heel moeilijk te zeggen als je het zelf niet meemaakt. Ik denk dat alle gevallen die gefilmd worden over het algemeen als niet geloofwaardig bestempeld worden, maar wie kan met zekerheid zeggen dat het dan ook niet echt is?
    De behoefte om erachter te komen of zo'n Ouija bord echt werkt heb ik overigens niet;)

10. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Tja, Niburu... Need i say more ;). Ik kan 1001 oorzaken verzinnen die helemaal niets met paranormale zaken te maken hebben, die ertoe geleid hebben dat deze lui zijn doorgedraaid. Enkele worden hierboven al genoemd. Verder kunnen mensen zichzelf ook echt gek van angst maken, als ze ergens sterk in geloven (en psychisch niet op hun allerstabielst zijn...).

Ik geloof echt 100% niet in geesten e.d., maar ik ben nog steeds van mening dat mensen die hier wel in geloven en relatief laag scoren op emotionele stabiliteit en/of onder invloed van geestverruimende middelen zijn en/of extreem weinig hebben geslapen gedurende een langere tijd, zich hier beter niet mee in kunnen laten. Simpelweg omdat ze zichzelf gek kunnen maken. Op dezelfde manier kan voodoo ook "effecten" hebben, voor mensen die hier heilig in geloven.

Deel Deze Pagina