Wauw... Hoe komt het überhaupt in je hoofd op om je baby op je jurk mee te slepen. Dit is echt bizar!
Koekoek! Dan ben je toch echt niet goed snik. Ik vind het er ook nog eens niet uitzien, terwijl er zo veel mooie manieren zijn om je kindje bij je bruiloft te betrekken!
Goh, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb....... ik had onze baby op onze bruiloft gewoon heel saai op mijn arm toen ik naar het altaar liep
+1 Idd belachelijk, maar ik vind het er niet uitzien alsof het kind er last van heeft of gevaar loopt. Die slaapt volgens mij rustig verder. Het lijkt trouwens wel een beetje op een spelletje dat wij vroeger met onze dochter deden, waarbij wij haar op een speelkleed door de kamer trokken. Gieren van het lachen!
+1 Ik vind het een rare manier om zo je kindje bij de bruiloft te betrekken, maar het ziet er niet uit alsof de kleine direct gevaar loopt.. ze ligt lekker te slapen
Ik zie het probleem niet zo. Dat kind wordt maar een paar meter gesleept, en als ze van de jurk af was gerold, dan was ze toch zeker 2cm naar beneden gevallen.
+1 - en als de jurk er op aangepast is, zoals ook in het stukje gesuggereerd wordt- tja, ieder zijn ding...
Het is een ietwat vreemde manier om je kind erbij te betrekken, maar dat er dan zoveel ophef over moet ontstaan. Zo te zien ligt het kindje lekker te pitten en loopt het geen gevaar.
Snap echt niet wat de gedachte erachter is om je kind achter op de sleep mee te nemen. Erg euh...apart.