Goedemiddag, ik ben op zoek naar een camping in italie met zwembad incl glijbanen (geen adriatische kust) en heel belangrijk!! een stacaravan met comfortabele bedden. normaal staat er of een bed 140x200 of 160x200 maar dit is vaak zo'n licht bed die compleet beweegt als iemand zich omdraait en een goede nachtrust op vakantie is ook belangrijk! dus wie heeft de tip voor een 2 persoons boxspring van min 160x200 of 2 losse bedden in de ouderslaapkamer? ik hoor het graag!!
Nou dat valt zwaar tegen en wij hadden de een van de meest luxe versie. Idd zo'n 140 of 160 bed met zo'n plastic matras, als een van ons beiden bewoog, kraakte alles en ging de ander mee. Stond je op, dan ging de andere kant van het bed omhoog. Zoveel geprobeerd, maar voor ons geen stacaravan meer.
De prestige lounge Premium lounge Comfort plus lounge Comfort plus Hebben allemaal bedden van 160x200 Wij hadden geen kraakbed of waarvan het bed omhoog kwam. Tja het is geen dikke luxe boxspring zoals in een hotel, maar dan moet je ook niet in een stacarvan gaan zitten.
Wij hadden een premium lounge en ik vond het een ramp. En idd moet je niet in een stacaravan zitten, maar dat doen wij dus ook niet weer. Voor dat geld heb je ook een luxe huis of hotel.
Klopt...voor ons was het ook 1x naar een camping en nooit weer geweest. Had niks met de stacarvan van Roan te maken....maar ik hou gewoon van de luxe van een hotel. Niet hoeven afwassen en de carvan schoon moeten houden. En de prijzen voor een beetje nette stacarvan op een leuke camping zijn echt bizar.
Hier bij Roan een stacaravan met Auping bed. Kun je zelf kijken waar ze staan op welke campings.. https://www.roan.nl/supreme-lounge
ja klopt wij hebben dus ook eerder bij roan geboekt en die bedden zijn heel slecht. roan zelf hele fijne touroperator maar de bedden..verschrikkelijk! vandaar deze vraag eigenlijk. iedere touroperator heeft of bedden van 140x200 wat gewoon echt klein is of idd 160x200 maar dan met een plastic matras of gammel onderstel..
nou dat niet in rrn stacaravan gaan zitten ben ik niet helemaal mee eens..hoezo zou je in een stacaravan geen comfortabele bedden mogen hebben of waarom zouden dit geen boxspring kunnen zijn? vind het niet zo mee van deze tijd en helemaal als je de prijzen idd ziet.
ja tis enkel het matras maar onderstel is weer hetzelfde als bij de overige stacaravans..jammer toch! iig bedankt voor het doorsturen hoor!
No way dat ik ga afwassen maar dat hoeft ook niet toch? Gewoon kiezen voor een stacaravan of cottage met vaatwasser?
Ja maar in hoogseizoen betaal je dan gewoon meer dan je voor een hotel of luxe villa zou betalen. De camping waar wij vorig jaar waren vraagt gewoon 3700 voor 10 nachten en dan heb je ook nog eens geen ruimte en een slecht bed.
Ja de prijzen zijn bizar… Wij waren jaren geleden, nog met m’n ex, naar Yelloh Village Serignan Plage. Buiten het seizoen, het duurste huisje, vlak bij het strand, echt genieten. Heerlijke vakantie gehad. En dus goed te betalen zo 2e week september. Ik zegen tegen de ex ohhhh volgend jaar wil ik hier weer naar toe hoor, in de zomervakantie! Dus ik vraag bij de receptie of ze al een prijzenlijst hebben. Zelfde huisje 4300 euro voor 2 weken hoogseizoen. What The ……. En dan heb je alleen je verblijf dus verder nog niks. Afgelopen jaren eigenlijk altijd naar een Capfun camping geweest en dan betaal je rond de 2200 euro voor 2 weken. Het kan zeker goedkoper maar ik wil graag een huisje met alles er op en er aan. Zodat ik zelf ook een vakantie gevoel heb. Maar het is echt heel veel geld.
Mijn man sluit zich hier bij aan. Hij vindt de bedden van roan echt vreselijk!! Hij vond alleen het bed in de Supreme minder erg, maar dat is wel echt een dure caravan
De bedden van Roan zijn niet al te best. Wij hadden er wel iets op gevonden waardoor het beter was. Alle dekbedden (4 stuks) die in de caravan waren over het matras gelegd en eronder vast gestopt. Daarna het hoeslaken erover heen en het was gewoon een soort topper haha. Bleef ook prima liggen. Dus dat scheelde echt een hele hoop!