wie kan mij helpen? Ik zoek een goede outdoorjas, voor in de winter of 3 in 1. Echter heb ik een budget van max 100 euro. Het hoeft geen jas te zijn die 10 jaar mee gaat, maar liever ook geen jas die na 1 seizoen uit elkaar valt. Of die waterdicht zou moeten zijn maar na een paar maanden niet meer waterdicht is zoals mijn huidige softshell jas. Goed waterdicht is een must. En het liefst geen softshell. De merken die ik ken zijn vooral boven budget. De goedkope die ik kan vinden (50-60 euro) lees ik vooral minder goede recensies over. Iemand die de tip heeft?
Zelf geen ervaring mee, maar heb wel goede dingen gehoord over de jassen van bon prix. Maar zelf niet een grote bonprix fan (maar shop er wel omdat ze pyama onesies hebben in grotere kindermaten), dus niet boos worden als het tegenvalt . In ieder geval hebben ze veel keuze in outdoor jassen.
Ik denk niet dat een goede outdoor jas te koop is voor €50-60 Ik heb een human nature jas van de ANWB en die is echt heerlijk, maar was wel €150
Ja bonprix gekeken, toch klagen veel daar over de kwaliteit. Nou hoef ik geen jas die 10 jaar meegaat, maar ben dan al snel bang dat hij niet waterdicht genoeg is. Ik wandel graag en merk dat ik gewoon minder graag loop als ik toch dwars door de jas nat word. Hoger dan 100 euro wil ik niet gaan. Omdat ik nog aan het afvallen ben. En als ik een tijd op streefgewicht ben wil ik mijzelf best trakteren op een hele goede Outdoorjas, maar vind dat nu nog zonde. Maar voordat ik dat aandurf wil ik zeker 2 jaar verder zijn. Die tijd moet dus te overbruggen zijn.
Ik heb een decathlon waterdichte jas van 35,- en als het heel erg koud is doe ik er gewoon een vest onder. https://www.decathlon.nl/p/regenjas-voor-dames-arpenaz-300/_/R-p-5364?mc=8302362&c=ZWART Hij kon Schotland zonder problemen aan .. hihi dus dat zegt wel wat.
Decathlon heeft veel jassen, regenjassen en ook skijassen, in verschillende prijsklasses. Meeste zijn prima voor een paar seizoenen. Zelf heb ik een mooie jas bij bever in een uitverkoop geshopt. Super mooie jas met 70% korting. Maar dat is vaak pas de sale na de winter, dus heb je nu niet zoveel aan. Ook jassen van perry sport zijn vaak wel oke.
Ik heb een jasje van Falcon, volgens mij van de AktieSport. Prijs weet ik niet meer, maar volgens mij ruim onder de 100 euro (en was vast ook uitverkoop).
Ik heb 5 jaar geleden een ski jas gekocht bij de aldi voor, ik denk, 60 euro. Super kwaliteit! De mouwen beginnen nu wat te slijten, maar hij is nog steeds wind en waterdicht, en heb m nog niet 1 keer hoeven behandelen met een spray o.i.d. Je kunt misschien ook van dat tent spray gebruiken om je jas weer waterdicht te maken? Dat scheelt helemaal een boel geld. Ondertussen google ik ff en zie dat je softshell jas dan niet meer zo goed ademt, dus als je dat ervoor over hebt is dat wellicht nog een optie. Succes!!
Bij de lidl gaan aankomende week de skijassen in de aanbieding, zijn echt altijd prima spullen. Mijn dochter skiet er ook in. Prima outdoorjas, waterdich en winddicht en niet te warm.
Outlet van Nomad! Mijn vorige was 80€ en ging 5 jaar mee.. nu 2 jaar een nieuwe weer van Nomad ook die prijs. Er zat een outletwinkel in rosada, maar die is weg helaas...
Kwaliteit weet ik niet. Maar bij wehkamp zag ik leuke jassen van kjelvik. Over lidl jassen hoor ik goede ervaringen. Zelf heb ik vaak jassen van c&a en die bevallen goed. Ik heb voor de winter een skijack.
Bedankt voor de reacties! Ik heb een aantal leuke dingen gezien. Sale is het niet echt de tijd voor volgens mij zo voor de winter.
In heb ooit via marktplaats een north facejas gescoord in hele goede staat. Ik heb er toen 40 euro voor betaald (nieuwprijs 400 euro) en vijf jaar later is het nog steeds mijn favoriete outdoorjas. Moet je willen tweedehands, maar als je er geen problemen mee hebt, kun je daar goedkoop een goede jas scoren.
2e hands heb ik zeker geen moeite mee. Maar een jas wil ik wel graag kunnen passen. Ik kijk wel in de buurt en bij de kringloop, maar verder zal het dus online bestellen of in een winkel worden.
In de outlet in Roermond hebben ze een winkel van The North Face en 1 van Jack Wolfskin. Vaak superjassen voor mooie prijzen ( ook onder de €100,-)
Je kunt met een goede spray ook andere jassen gewoon waterdicht maken. Ik heb er eentje van Kiwi, die is echt wel goed. Wel even buiten doen want die luchten zijn denk ik niet echt gezond.