boven buurvrouw SEKSverslaafd

Discussie in 'De lounge' gestart door Citroentje93, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ga het proberen heel kort te houden.

Ik woon al 4 jaar in een appartement met super lieve buren. Mijn bovenbuurvrouw is ontzettend luidruchtig,agressief, druk en ga zo verder. Toen ik hier pas kwam wonen had zij een vriend en tuurlijk heb je dan ook seks samen, alleen bij haar mocht de hele buurt er van genieten altijd de ramen open en keihard heigen en kreunen !! Maar goed het ene vriendje na het ander in de afgelopen 4 jaar en ze heeft continue seks en iedere potje harder dan t vorige.

Een ander buurvrouw en ik hebben al vaak met haar gepraat, ze zegt dat ze zich kapot schaamt en dat ze er op gaat letten. Helaas hield ze zich niet aan de gemaakte afspraken en hebben wij besloten om de woningbouw in te schakelen. (Naast seksgeluiden ook heel veel muziek vanaf t moment dat ze wakker word totdat ze gaat slapen) De woningbouw heeft een waarschuwing gegeven en dit is nu al weer een jaar geleden.

Nu irriteer ik me zo erg aan haar dat ik van de week een boze app heb gestuurd en als ze luidruchtig seks heeft dan bel ik gewoon totdat ze dr smoel houd. Na 4 jaar heb ik het echt helemaal gehad..haar gekreun en seksvriendjes iedere keer een ander gezicht ben het echt spuugzat. Ik walg er zo erg van en het zorg ook voor awkward situaties hier thuis.

Bijvoorbeeld paar dagen terug mijn man en ik waren net bezig met voorspel en het was 3 u snachts dus dan is alles al heel gehorig maar goed net op het moment dat wij bezig waren..was zij dat ook maar dan 1000x luidruchtiger en het is zo erg dat je letterlijk het geluid hoort dat zijn heupen tegen haar billen kletsen....Nou ik had er echt geen zin meer in.

:( Sorry voor het lange verhaal weet gewoon niet wat ik er mee aan moet. Ik wil niet weer naar de woningbouw..wil niet iemand zijn dak afpakken. Want ik weet ook dat zij een moeilijk jeugd gehad heeft en haar moeder onlangs verloren is. Maar wat kan ik doen ????

2. Aries

Aries Niet meer actief

Als je zijn heupen tegen haar billen hoort kletsen lijkt me eerder de gehorigheid van het huis een probleem dan haar seksleven? Dan zou ik zelf eens verder kijken naar een andere woning.

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Aanbellen als ze bezig is.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Woningbouwvereniging vraagt altijd om bewijs.
    Oftewel, probeer geluidsopname te maken.
    Andere buren moeten het ook melden.
    Data, tijd en beschrijving vh geluid opschrijven.

Je kan natuurlijk ook geluidsopname maken en deze eerst aan je bovenbuurvrouw laten horen.

Enne, ik ben benieuwd of ze bij de Rijdende rechter in aanmerking zouden komen om In het programma te komen. Weer wat anders dan bomenoverlast.

Louise11110, Chocolat, Kash en 14 anderen vinden dit leuk.
  5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja dit eigenlijk.

6. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Meld bij de woningbouw dat je vermoed dat ze zich prostitueert vanuit haar huis. Daar zijn ze meestal niet zo blij mee van de woningbouw.

Louise11110, Chocolat en puzzelstukje vinden dit leuk.
  7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik krijg nu opeens hele andere associaties binnen van 'de Rijdende Rechter' :D

8. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.420
    775
    113

Waarom zou iemand die ergens lekker en prettig woont maar alleen last heeft van over last moeten verhuizen.
    Is toch de omgedraaide wereld.
    Waarom kan die vrouw gewoon haar gemak niet houden....

Chocolat, lies276 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Toch naar de woningbouw of wijkagent voor advies.

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat enorm vervelend. Ik denk dat het een combinatie is van een luidruchtige buurvrouw én een heel gehorig huis. Ik zou het gesprek nog een laatste keer aangaan en zeggen dat je er nu helemaal klaar mee bent en je (als er geen verbetering komt) je echt serieuze stappen gaat ondernemen omdat dat jullie woongenot echt beïnvloed.

Vind trouwens het dikgedrukte echt onzin! Had je het niet erg gevonden als ze de boel op stelten zou zetten met een vaste vriend? Het gaat hier toch niet om met hoeveel mannen ze het bed deelt, maar dat dit er heel luidruchtig aan toe gaat?

Triangel vindt dit leuk.
  11. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Extra isoleren?

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zou het toch weer gaan melden bij de woningbouw. In een complex kan ik me voorstellen dat het wel eens voorkomt dat je je buren zo nu en dan hoort als ze seks hebben, maar letterlijk de heupen tegen de dijen horen kletsen... dan is het ook wel erg gehorig.

13. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Bedankt voor de reactie, het is idd de combinatie van. En het dikgedrukte is geen onzin heb veel details er buiten gelaten want ieder ander persoon neemt zijn eigen bagage mee..het zijn voor namelijk drugsdealers of hele agressieve mannen vaak ruzie bedreigingen politie arrestaties.

14. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja wij zijn ook van plan om over een jaar te gaan kopen maar goed tot die tijd willen we hier rustig leven :)

15. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja goeie :) Misschien kan ik haar uitnodigen in mijn woning en dan ga ik in haar woning muziek aan zetten en praten op haar manier. Dat ze zo ook even kan inbeelden hoe vervelend dat is voor ons.

16. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Ik zou het ook proberen op te nemen en naar de woningbouwvereniging stappen. Het maakt niet uit waar het aan ligt, ik probeer ook zachtjes te praten om 3 uur 's nachts omdat ik weet dat mijn onderbuurvrouw het hoort als ik luid ga discussiëren. Ze is dus gewoon ronduit asociaal.

Ik had ook zo'n bovenbuurvrouw, gelukkig had die een periode van veel seks en daarna bijna niet meer, anders was ik ook gek geworden denk ik.

17. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.575
    113
    Nou ja. Vindt dat echt heel grof om zo iets te melden als dit niet zo is.
    Lekkere buurvrouw ben je dan zeg

Triangel en Meiske2015 vinden dit leuk.
  18. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    kan je dat niet aangeven bij de woningbouw?Het moet dan toch bekend zijn bij de politie dat er regelmatig foute mannen bij je buurvrouw komen.Je buurvrouw kan wel regelmatig beloven dat ze het rustig houd maar met die bezoekers van haar zal het nooit rustig worden.Lijkt me niet echt een fijn gevoel ,iedere keer die rare snuiters boven je.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar wat kan de woningbouw daaraan doen dan? Moeten ze bepalen wie rare snuiters zijn en wie wel ‘beschaafd bezoek’ is? Zolang die mannen niks illegaals doen, kun je niks. Seks hebben is niet illegaal ;) Mbt de geluidsoverlast zou ik met woningbouw om de tafel gaan on te zoeken naar een oplossing.

20. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dus een beetje liegen om je zin te krijgen? Wauw, leuke buurvrouw ben jij.

Deel Deze Pagina