vandaag 1e prikje daarna bijna alleen maar slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnla, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames . Mijn dochter van 8 weken heeft vandaag der 1e prikje gehad . Sinds dien slaapt ze eigenlijk alleen maar ja ze word wakker voor de fles . Als de fles leeg is huilt ze heel hard . Ik wieg haar dan in slaap op de arm en slaapt ze meteen weer . Normaal slaapt ze nooit meteen pas na 3 kwartier een uur . Wie herkent dit naar de primjes ? En slaapt ze nu vannacht nog wel ?

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja hoor is heel normaal. Ze zijn dan ook wat van slag vaak. En de plekken van de prik kan wat spierpijn geven dus bij de beentjes een beetje voorzichtig doen.
    Ik zou de komende dagen even kijken hoe haar temperatuur is. Evt. een zetpil als je het te hoog vind ( ik destijds bij 38,5 een zetpil gegeven) voor de nacht.

3. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier ook een die veel sliep na de prikjes. Ook snachts. Heb haar altijd gewoon laten slapen.

4. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0

Mag een zetpil al ?? Hebben ze bij de cb weer niks van gezegd . Misschien iets voor de nacht . Heb ze wel in huis namelijk .

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook gehad, dochter bleef maar slapen. Geniet lekker van je vrije tijd ;)

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn zoontje heeft dat bij zijn eerste en derde prikje gehad... Even lekker mama tijd ;) tweede prikje had die alleen koorts veder vrolijk en in zijn normale doen.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.008
    4.016
    113
    Herkenbaar, mijn dochter (nu 2,5) sliep direct na de prik tot de volgende dag ongeveer. Heb haar steeds wakker gemaakt voor een voeding, daarna sliep ze weer verder, ze had een klein beetje verhoging.
    Mijn zoontje had de dag zelf nergens last van, maar sliep de volgende dag bijna de hele dag, hij heeft geen verhoging ofzo gehad.

Als je kindje lekker slaapt zou ik geen zetpil geven, als ze er echt last van hebben wel ze mogen 60 mg hebben.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier 120

9. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Hier ook veel slapen na een prikje, zou kijken of paracetamol 60 mg al mag op het doosje staat vaak ook "gebruik bij koorts, vaccinatie etc ..,"

Ohh en van een paracetamol slapen kindjes vaak ook lang ;)

Deel Deze Pagina