Aangezien ik nu veel aan de iPad gekluisterd zit en dus ook alleen momenteel online kan shoppen... Wie weet er nog leuke webshops?? Vooral kinder dingetjes vind ik leuk om te kijken. Kleding of schoenen mag je skippen, heb ik nu toch weinig aan Ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben?
Juffie's Warehouse het zonnigste warenhuis van Haarlem en internet Klein Design Hoorn Aapje4Kids - Baby- en kinderkamer Biologische en Ecologische producten voor Baby & Kind | Green Jump Kindercadeaus en interieur artikelen voor kinderen - Hippebeestjes.nl Kidzsupplies | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie
Beddengoed ledikant | Aankleding kinderkamer | Babykamer | Kinderkamer Zelf een lamp voor de babykamer besteld, erg goed bevallen! Edit: aparte link maakt 'ie ervan, webwinkel heet iig liefenklein.
Vintage interieur en speelgoed | Retroloekie vintage-retro-designshop Hikjes in Huis, leuke online winkel voor illustratie prints, vintage speelgoed, interieurstickers, wens en ansichtkaarten, muurdecoratie, woondecoratie Ik zal mijn twitteraccount eens doorgaan, dat zijn zo ongeveer allemaal kinderwebwinkels!!
Zara home: Kids decor. Zara Home Kids: Fashion and home decor for kids. Zara Home Kids Netherlands. Speelgoed: ilovespeelgoed.nl - speelgoed gemaakt van de beste materialen en bijzondere designs Leuke hebbedingetjes: PSikhouvanjou- de leukste speelgoedwinkel voor hippe kids | PSikhouvanjou Edit: als je blij wordt van mooi ingepakte bestellingen dan moet hier voor de lol eens iets bestellen! Elk item was afzonderlijk ingepakt incl. Handgeschreven kaartje. Maar goed, ik ben echt een sucker wat dat betreft Gewoon leuk om even tussen te neuzen: Etsy - jouw online marktplaats voor het kopen en verkopen van handgemaakte producten, vintage items en creatieve materialen Scandinavisch design blog: NordicDesign | From Scandinavia with love Heb je al pinterest? Zo niet: direct regelen! Daar ben ik heel wat middagen mee doorgekomen toen ik niks meer kon tijdens mijn zwangerschap.
Haha heb ik nog niet, ik hou morgen lekker dit topic open op schoot en ga de hele dag zitten ipadden, ben echt superblij met iedere link
www.littlelyla.nl Echt leuke webshop, en ze willen alles voor je op smaak en maat maken, ideaal! en erg orgineel.
Kwam zojuist op deze site was op zoek naar mixmamas luiertas Woonaccessoires Webshop - Bekijk ons ruime assortiment | Woonaccessoires Webshop: Presents @ Home
Ik hou van marks & spencers voor mijn dochtertje Marks & Spencer Totaal niet duur en altijd goede kwaliteit.