ARGH! Al die vliegen...ik word gek!

Discussion in 'De lounge' started by Amethist, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou echt joh...het is gewoon niet normaal! Ik heb zoveel vliegen in huis. GEK word ik er van. Ik weet nog van vorig jaar zomer dat het ook zo erg was. Ze zijn ook ZO irritant, heel de tijd om me heen zoemen en op me landen. Kl*tebeesten *GROM*.

Iemand een goede antivliegentip?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier hetzelfde en krijg ze maar eens te pakken!
    Sinds gisteren vang ik ik ze met een glas en dan laat ik ze buiten vrij voor een spinnenweb ghaha maar tot nu toe is er nog gene het web ingevlogen

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Nee sorry wordt hier ook dol en om t erger te maken had van de week allemaal strontvliegen in huis, bleek poes had een dood vogeltje verstopt... Gelukkig in de bijkeuken dus ze niet door het hele huis, buitendeur open en weg waren ze

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hier hebben we er ook veel last van. Wij proberen ramen en deuren zoveel mogelijk dicht te houden of met vliegengaas waar we er hebben, maar dan nog zitten er enorm veel.

5. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

Apr 9, 2012
    1,410
    839
    113
    Female
    Ik sla ze met een doek neer, en de katten doen de rest. Je kan plakband ophangen of een bord met lijm of zo.

Voor de rest de keuken schoon houden en prullenbak buiten zetten.

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Heeeeel herkenbaar, aaargh..

7. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Dacht dat het aan mij lag. Maar ben gelukkig niet de enige

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Nou idd, het zijn er echt veel!.. Gelukkig heb ik 3 katten lopen.. krijgen die gelijk wat extra beweging ;)

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik ben continu aan t vangen en doen.. als er 3 kapot en krijg er 10 voor terug!!! Sla gekant mn arm uit de kom hahaha

10. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    vaste horren en een torresol-gordijn voor de deur.
    Heb dit jaar nog maar 1 vlieg binnen gehad ;)

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had helaas beschimmeld fruit en zonder erbij na te denken in de vuilnisbak geklatst met het idee van 'die legen we toch om de dag'. We hebben namelijk een kleine vuilnisbak, die na een dag of twee bomvol zit en dus gooien we hem vaak leeg. Nu hadden we minder gekookt en minder afval geproduceerd en kwamen er allemaal fruitvliegjes tevoorschijn. Echt verschrikkelijk!

Ik moet mezelf aanleren om maar 3 stappen verder te zetten en het in de groene container te gooien.

12. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

Nov 3, 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Nou misschien een tip,boterhamzakje vullen met water en dan ergens ophangen.Het helpt echt,ze zien zich zelf en schrikken dan.:D Probeer
    maar!!

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Ik word ook gek. Hem vanmiddag zelfs met een elektrische vliegenmepper in mijn handen gestaan maar dat vond ik weer sadistisch! :$

14. Blond88

Blond88 Actief lid

Feb 16, 2011
    485
    28
    28
    Doorzichtig zakje vullen met water, boven een (buiten)deur hangen. Schijnt goed te werken...
    Ga het hier nu ook doen, vliegen verdubbelen zich nu per dag ondanks de katten ;)

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Irritant ja! Gelukkig hebben we hier drie katten waarvan eentje een echte jager is, dus meestal zijn we er snel vanaf.

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Hier ook behoorliijk veel last.
    Vannacht zat er eentje in de slaapkamer, dacht dat ik gek werd.
    Hier ook fanatiek meppen.

Liefs doris

17. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hier krijgt de kat ook eindelijk wat beweging :p

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier heeft het echt geholpen om een vliegengordijn neer te hangen (zo'n ding dat met magneetjes weer dichtgaat als je erdoorheen gelopen bent). Eerst hadden we ook last van vliegen nu vliegt er af en toe 1 binnen.

19. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ik weet niet of het binnen werkt maar ik had vorig jaar een wespenvanger buiten op tafel staan met een lekker zoet sapje er in. Naast de wespen had ik er ook ontzettend veel dode vliegen in zitten.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik geloofde dit eerst niet, maar hier al twee weken een zakje bij de opening van de achterdeur die nu de hele tijd open staat.

Geen enkele vlieg in huis!

Share This Page