Een beetje een gekke houding maar anders zie je niks van de jurk. Jurk: cotton club Tas: Kurt geiger Slippers: van haren
Yes de zomer outfit kan uit de kast! Skort: Zara Shirt: nieuw met kaartje bij de kringloop, Zeeman Slippers: Havaianas goud
Vandaag wat stoerder, maar geen een broek zit meer echt lekker haha. Schoenen: Nike Leren cargo broek: Bershka Top: Zara Vest: Woolrich Ketting van Minitals
Bekijk bijlage 761155 Wit ondertruitje : Mango Beige trui : Only (geloof ik) Broek : H&M Schoenen : Shabbies
gister had ik dit aan. Trui: hm Broek: Levi’s vandaag had ik een jurk van zuss aan maar ik ben helemaal vergeten een foto te maken. Met een panty van de Action. meteen gooi ik er weer een vraagje in. Eerder had ik een panty van de Action die niet kapot te krijgen was. Tot ik een beetje aangeschoten moest plassen (wijnproeverij) helaas verkopen ze deze nu even niet bij de Action. Iemand nog tips voor een goede panty die stevig is?
Helemaal content met deze jumpsuit van travelstof uit de Nicolette Kluijver collectie van Terstal! Ik ben ook nog in twijfel om onderstaande pak aan te schaffen. Normaal gesproken heb ik travelstof items van Studio Anneloes of Jane Lushka, maar deze hele set is net zo duur als wat ik normaal betaal voor 1 jurkje van bijv. Jane Lushka