Hahahaha sorry, maar bij de term “onderkantje” moet ik toch altijd denken aan mijn kraamweken waarbij de kraamverzorgsters de vagina omdoopten tot onderkantje
@liefkleintje Ik draag van deze broek maat S terwijl ik ongeveer maat 40 draag (steeds vaker iets kleiner.) shirt: nukus Broek: mbyM Schoenen: new balance 327
Bekijk bijlage 768936 Daar issie dan! Eerste keer dat ik er aan denk. Ik hoef niet op te noemen waar alles van is, want ik heb letterlijk alleen maar H&M in m'n kast hangen geloof ik
Heel lief!! Ik had echt totaal deze stijl niet bij jou verwacht, ik dacht meer aan stoere skinny,s met blazers en zo, haha Staat je mooi!
helemaal in het nieuw Zou het online nooit besteld hebben maar de verkoopster kwam ermee aan. jeans: g-star Shirt: By-Bar Schoenen: new balance
Haha dank je! Allemaal oudjes. Ik kan ook een skinny met blazer dragen dus dat heb je wel goed ingeschat! Ik heb niet echt één stijl denk ik
Ik heb die rok met dat broekje vanmorgen even aangehad. Die zou ik nog even laten zien Heb hem later omgewisseld naar een broek want ik moest nog even wat klussen in huis. (Klussen-klussen , niet ZP-klussen ) Bekijk bijlage 768966 Bekijk bijlage 768967 (mijn kinderen kunnen niet van de spiegel afblijven, echt.. ik blijf ‘m schoonmaken)
Hij is wel warm trouwens. Het is heel lekker spul maar dik! Je moet hem regelmatig even wapperen anders gaat het broeien
Zelfde truitje als gisteren, ik probeer niet elke dag m'n kleren in de was te doen. Ik ben een koukleum dus waarschijnlijk loop ik de hele dag met vest. Schoenen: Tommy Hilfiger Bekijk bijlage 768985 Bekijk bijlage 768986
jaa leuk! Ik ben lange tijd opzoek naar zo’n korter vestje. Maar ik heb een korte romp en veel van dat soort vestjes maken me een propje. waar is jouw vest van?
Bekijk bijlage 768989 Bekijk bijlage 768990 Een close up want ik wil het materiaal showen. Het is een soort dik katoen, zit erg mooi en comfortabel! Tshirt / blouse : Promod Broek : Mango edit: kwaliteit foto’s sucks na uploaden… Nog een poging : Bekijk bijlage 768991