Ik ben vandaag simpel ( ) en zwart-grijs. De kleur zit op mijn tenen, dat telt ook wel toch? Jeans: Tommy Hilfiger Hemdje: La Redoute Bekijk bijlage 769063
Even een vraagje tussendoor: heeft er iemand misschien ervaring met de webshop Cider? Ik zie daar hele leuke kleding voorbij komen, maar ik ben niet bekend met de webshop en daarom een beetje huiverig om daar te bestellen.
Ik heb er zelf nooit besteld maar volgens mij is het een prima webshop. Geverifieerd 4,1 / 5 sterren op Trustpilot met bijna 6000 reviews.
Ik krijg er ook niet meer kleur vandaag, haha Het is hier vandaag ook vies weer. Regen, grijs, rare temperatuur.. mijn grijs is gerechtvaardigd Slobbertrui: Roxy (100 jaar oud) Jeans: Tommy Hilfiger Nagels hebben wel kleur Bekijk bijlage 769083 Bekijk bijlage 769084
Even dit en straks mijn bikini want dagje sanadome shirt: hm (zo fijn deze maar altijd uitverkocht!) Broek: de nieuwe Sneakers: Adidas Tas: Isabel Marant Straks bikini: Marlies Dekkers
Ja ik heb er een paar weken geleden wat besteld! Ik had geen hele hoge verwachtingen van de kwaliteit, maar dat viel me alles mee. Heb een katoenen playsuit en een ribbroek gehaald. De stof voelde best stevig aan, ik had echt dunne flubber stof verwacht zeg maar. Kwam wel uit het buitenland, dus duurde even voordat het er was. Maar ook niet heel dramatisch geloof ik. Een week, max 2 weken denk ik? Ik ben in ieder geval tevreden!