Op de foto ziet deze eruit alsof de stof niet heel zwaar is, dus ik vind hem zeker kunnen ook in het voorjaar.
Dank voor je reactie. Het is inderdaad een hele luchtige stof. Twijfel zelf door de lange mouwen maar die heb ik nu iets opgerold.
Ik vind dat prima kunnen voor een bruiloft. Ik zelf sta helemaal niet goed bij jurkjes, in ben vrij kort, brede schouders.. een juiste jurk vinden vind ik héél lastig (of valt weer te lang, of staat weer niet mooi icm schouders) En waarom zou je iets dragen waar je je niet helemaal prettig in voelt. Ja een jumpsuit kan écht wel voor een bruiloft.. paar leuke pumps eronder.. helemaal mooi
Hier gewoon een skinny model, ik heb 1 keer zo'n momjeans gepast, ik kan de woorden niet vinden om te omschrijven hoe dat eruit zag Waarschijnlijk door mn korte pootjes.
De lengte van je benen maakt niet uit, ik denk meer omdat je een redelijk rechte lichaamsbouw hebt. De jeans accentueert dan breedte van je taille en verbergt je benen. Jij hebt erg mooie benen dus kan me voorstellen dat mom jeans je niet gelukkig maken. Skinny’s staan je goed!
Ja ik wou al eventjes zo een jas maar vond ze altijd wat duur. Toen ik vorige week voorbij de zeeman reed, zag ik ze buiten aan een rekje en ik dacht KOPEN die handel. Vlug een afspraak gemaakt online, gepast en betaald. 30 seconden en klaar . Heel blij mee.
Oooh mag ik ook please!! En idd ben bang dat die van bonprix cheap gaan ogen. Vind die van madeleine het mooist samen met die van Asos. Maar heb dan ook een zwak voor off shoulder.