Vreemd genoeg is dat lompe in de mode, ik loop ook zo rond met mijn doctor Martens en dan gilt iedereen LEUKKKK! Terwijl ik dan zelf denk...echt niet maar okeejjjjj
Dank je wel! Heb hem vorig najaar gekocht. Heb online voor je gekeken en zie hem niet meer. Wel deze ; https://www.thesting.com/nl-nl/blouse-offwhitewit-342767 Lijkt er heel veel op, ook hetzelfde stofje.
Ik vind het passen, maar wel winters. Zou voor de zomer een dunnere panty en wat hipper losser laarsje eronder doen
Haha. Ik lees meerdere keren winters. Klopt. Ik had het koud vanmorgen Voor de zomer is deze echt niet geschikt. Dikke gebreide stof wordt veel te warm.
Ik kan het je heel makkelijk maken en deze link ff droppen. Doe dit 3/4 x per week, eet in een calorie plus en ze groeien als kool. Ik doe graag online billen lesjes van een ander, naast m’n reguliere kracht training. En van bovenstaande heb ik 2 dagen krom gelopen
Ja dat stukje van ckal plus eten is wel belangrijk erbij te zeggen anders groeien die bilspieren niet! Ik heb oefeningen van een ander, een man hij noemt zich the billen koning (in het engels) en na een maand zijn lessen te volgen zag ik al verschil.
Vandaag dit aan, maar vind zo'n trui zo 'kaal'. Iemand tips? Broek: Only Trui: City Life Schoenen: Allstars
Vind het leuk staan hoor, ik ga vandaag ook voor lila. Lig nu in bad (had de hele ochtend een schoonmaak kloffie aan). Wat je kunt doen als je de trui saai/kaal vind is een leuke opvallende grove statement ketting erop doen?
Even zo: m’n hoofd kennen jullie toch al En ik heb er een onderkin op want Ies maakte de foto Broek: Ter Stal Hemdje: Action Truitje: Norah Colbertje: Norah Laarzen: Wijdeman Schoenen Alkmaar (5 jaar oud )
Die zijn echt fantastisch. En ze zitten ook nog eens lekker. Ze waren wel 400 euro maar het geld meer dan waard