wat is een calorie plus? Die work out though.... ik ben na de eerste oefening al bekaf en na de tweede dood. Maar ik snap dat je moet opbouwen, haha.
Schiet lekker op...oma maakt weer foto’s hoor... Ik probeer de bootcut vast te leggen op foto 1 Er staat van alles op, behalve...... Ik had eerst zwart aan, maar de hele dag strak blauw bij ons, dus maar wit aangedaan. Is dit leuk?!
De eerste stap is uitrekenen hoeveel je ongeveer verbruikt qua kcal op een normale dag. Als je sport, moet je die kcal er bij op tellen. Zeg dat je 2000 kcal verbrand, en 300 kcal met sporten. Dus 2300 kcal moet je eten om niet aan te komen of af te vallen. Wil je afvallen, dan ga je daar ongeveer 20% onder zitten. Wil je spieren opbouwen, de calorie plus, mag je 10% boven zitten. Heel erg simpel uitgelegd hoor
Ik had gehoopt dat het een magisch pilletje of poedertje was daardoor je binnen no-time ronde billen hebt. .. helaas helaas
Maar wel de gezonde calorieën neem ik aan? Of kan ik dit als goed excuus gebruiken voor een rondje macdrive
Liever wel, maar hoeft niet hoor. Uiteindelijk zijn calorieën calorieën. Alleen de ene zijn beter voor je lichaam dan de andere. Lees ‘Eet taart krijg een sixpack’ maar eens. Erg verhelderd.
Vandaag moest ik werken, dus moest het praktisch en makkelijk te wassen (ik ben kleuterjuf, verf, lijm, snot enzo ) Dus de jurk van de andere dag, als soort overgooier, met een longsleeve eronder, en trui erover, en een skinny (jaja, een skinny jeans onder een jurk ) van de h&m. Ik droeg er mijn zwarte adidas bij maar die gingen meteen uit toen ik thuis kwam, haha, nu warme sloffen (waarom draaien sommige foto’s?!)
Als de foto te groot is, draait hij. Allé dat was bij mij toch het geval. Kleiner formaat gezet en was in orde.
Ow jongens, die bootcut gaat nooit meer uit! Ik sta dat ding te rocken! Zelfs een mevrouw in de supermarkt vond hem mooi