Outfit of the day (OOTD)

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoetnik, 9 apr 2021.

1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hélemaal mee eens ♥️

KleineLai vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Precies. Het is juist de bedoeling dat mensen hier hun outfit showen. That’s all.

3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Shein!

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.258
    28.315
    113
    Dat je mijn post over body positivity compleet naast je neer legt vind echt heel jammer. Het is namelijk zo belangrijk. Ook in dit topic.
    Toch hoop ik dat je de volgende keer een compliment misschien anders vorm geeft. Anderen naar beneden halen is niet nodig. Daarmee verpest je je compliment trouwens ook. Ik zou me niet prettig voelen bij een compliment dat zegt dat ‘heel dik niet tegen mijn lichaam op kan’ bijv.

Sado, Yvuna, Olympia en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.450
    30.819
    113
    Vrouw
    Leuke combinatie. Staat je ook goed

kyara en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Wow wat zie jij er goed uit! Prachtige verhoudingen ook.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nogmaals, ik vind dat je het veeeeelll te serieus opvat voor een post die van mijn kant complimenteus bedoeld was. Niets meer of minder. Waarschijnlijk heb ik een pijnpunt bij je geraakt. Dat kan natuurlijk.
    Als ik een compliment maak, en zo zit ik in elkaar, is het nooit mijn bedoeling om anderen naar beneden te halen. Echt waar, je denkt veel te ver door en haalt er te veel woorden en aannames op mijn post bij.
    Kijk, wat je zegt over dat elke vorm mooi is, ja vind ik ook. Een boel andere dingen die je zegt: ja klopt.
    Maar om zo door te draven over mijn post vind ik op z’n zachtst gezegd wat overdreven als je weet wat de pure intentie was. En die pure intentie: die schrijf ik nu al een paar keer.

Madeliefke vindt dit leuk.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat moet je mij ook niet aantrekken, terwijl sommige mensen het prima kunnen hebben.
    Ah joh, daarom is er denk ik zoveel verschillende kledij (wat een ouderwets woord :roflmao:). Voor elk figuur wat past :)

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb ook een korte fauxfur jas met capuchon en die heb ik ook veels te weinig gedragen omdat ik voor een oud roze kleurtje heb gekozen en dit zo een kleur is die zo opvalt (als in heb je haar weer met der jasje) zal zo een foto zoeken...

Love deze outfit!!! Ga je mijn eigen Nel Veerkamp noemen hoor!

KleineLai en Iertje81 vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Ik heb een panter zomer maxi jurk van Ambika volgens mij, echt mijn favo zomer jurk, maar dan met pastel kleurtjes door de panterprint heen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Leuk jack, lekker simpel. Mooie kleur. Vind dit soort jasjes alleen Leuk op jeans dus koop zelf niet zo snel gewatteerde zomer/tussen jasjes.

12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Zo noemt C me ook :roflmao:
    En m’n familie en collega’s
    Heel toevallig heb ik ook zo’n fauxfeur jas gekocht. Vorige week bij de Hema :roflmao:
    Daar heb ik nog nooit een jas gekocht. Niet omdat ze niet leuk zijn hoor maar ze waren nooit echt iets voor mij.
    Ik heb een eekhoorntjeskleur. Snap je wat ik bedoel?
    Veel te warm voor nu, maar alvast voor volgend jaar. Wie laat die nou hangen voor 21 euro :roflmao:

13. GossipGirlxoxo

Mee eens!!!

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mooie handtas chicky :cool:

GossipGirlxoxo en Luna86 vinden dit leuk.
  15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Staat stik leuk en wat een berg prachtig haar heb jij!

GossipGirlxoxo en hibiscusje vinden dit leuk.
  16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Whoop whoop hoe sexy!

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Deels mee eens, ik vind persoonlijk vaak de vorm niet mooi of lelijk maken maar de uitstraling van de persoon wel.

En zodra die uitstraling zelfverzekerd en vrolijk/vriendelijk is vind ik een persoon heel vaak direct al mooi en knap.

Dat wil niet zeggen dat ik een onzelfverzekerde vrouw niet mooi vind trouwens (voor er woorden in mijn mond gelegd gaan worden!).

Maar dat zelfverzekerde en vriendelijke qua houding en uitstraling maakt voor mij echt een groot verschil in of ik vrouwen mooi of niet vind.

juf1987, Marsepein, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik loop een paar dagen te zweten in mijn werkschort :| Niets leuks om te showen, maaarrrrr woensdag ben ik een nachtje in Rotterdam en dan ga ik toch LOSSSS in de Bijenkorf!

19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo waar heb je dat geblokte (roze en witte) jasje vandaan?
    Dat is zoooo mijn stijl jasje :o::o::o: :p

20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.258
    28.315
    113
    Je haalt letterlijk andere mensen naar beneden door te zeggen dat ze niet op kunnen tegen haar lichaam. Je kan dat niet zo bedoelen, en je kan zeggen dat je niet zo’n persoon bent, maar je doet het wel.

Ik neem het niet te serieus en ik maak geen aannamens, ik ga uit van wat jij letterlijk zegt en wat je zegt is een perfect voorbeeld van body shaming. De intentie maakt hier niet uit, wat er gezegd wordt maakt uit.

Ik was helemaal niet uit om hier zo’n groot ding van te maken maar aangezien je het absoluut niet snapt (of wil snappen) voel ik de noodzaak om het uit te leggen. Want het is gewoon heel belangrijk om te realiseren dat woorden kracht hebben.

Snoopy1979, Ysabella, Zweden en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina