Kunnen we ergens in een poll gokken hoe lang je nieuwe blouse schoon blijft? Gefeliciteerd, fijne dag vandaag!
Ik vind dit denk ik wel leuker , wat meer zomers, maar voor nu nog wat koud. Brrr ik heb nog een dikke trui aan
Ik denk dat ik het setje leuker vind staan als je de top korter houd dan de blazer. Of op dezelfde lengte.
hij is nog schoon blousje van Only Super skinny’s van Stradivarius Laarsjes van Tamaris Bekijk bijlage 686970
Ik heb denk ik dan inderdaad onder een steen gelegen Ik begrijp natuurlijk wel wat er wordt bedoeld maar niet onder deze noemer. Maar waarom word je er zo boos over? Zo ken ik je helemaal niet.
Ik denk niet dat @GossipGirlxoxo en @KleineLai zozeer boos zijn, maar wél dat ze bewustwording van dit probleem heel belangrijk vinden en dat ben ik volledig met ze eens. Ik denk zelf al snel (misschien té snel) laat maar zitten, straks krijg ik het halve forum over me heen, en ik weet niet altijd de juiste woorden te vinden. Maar ik vind het dus heel stoer, fijn en goed dat zij zich er wel over hebben uitgesproken en ik hoop dat wij ons allemaal bewuster worden van de gevolgen van body shaming.
Ik ben alles behalve boos. Ik was wel licht geïrriteerd. Maar jij geeft tenminste eerlijk toe dat je wel weet wat er bedoeld werd. Ik kan er niet zo goed tegen als iemand A. Roept dat pakt anders uit dan gehoopt en dan zegt maar ik bedoelde B. Ik ga ook niet naar de Visboer bestel een haring en als die niet lekker blijkt zeg ik ook niet ja ik zei doe maar een haring maar ik bedoelde doe maar een makreel ik wil die haring niet. Zo werkt het niet.
Ik las dit en moest het even drie keer lezen. Je wilt niet langer lijken? Iedereen wil toch lang zijn??
Misschien een topic openen? Het lijkt wel erg te leven. En ik heb er ook wel meningen over. Maar ik wil er hier juist niet teveel over kwijt. Dit topic is bedoeld om te kletsen over kleding en je outfit te delen.