Mooi juist!! Ik ben heel benieuwd hoe die blazer staat zonder dat laagje eronder uit om je korter te laten lijken. Ik denk prachtig namelijk.
Bekijk bijlage 686990 Broek: Levi’s Shirt: weet ik dus echt niet meer. Only denk ik Vestje: only Schoenen: scotch & soda
Weet niet hoe lastig het is om een afspraak bij de bijenkorf te boeken,maar zou dat mawr tijdig doen,just in case https://www.ad.nl/economie/de-bijenkorf-houdt-ook-na-woensdag-vast-aan-winkelen-op-afspraakennbsp~ab53907c/
Die roze was al uitverkocht op die onderste site. Ik denk dat heel zp los is gedaan vanmiddag Ik heb nu de paarse van de musthaves besteld (en een spijkerjasje anders moest ik verzendkosten betalen, goed excuus toch )
Jaaa ik heb er 1 hoor! DIRECT toen ik mail kreeg! Ik kom er maar 1 boeken, dus man moet in het hotel blijven. Hij blij en ik nog blijer Kijkt hij niet zo raar op als hij mijn creditcard in de fik ziet staan
Leuke foto’s vandaag weer! Ik had vandaag een simpele longsleeve met een vest van de h&m, beide heul oud, en een zelgemaakte rok met enorme zakken (En prachtige sloffen weer )
Thuiswerkoutfit Op koningsdag???? Ja.. t is quarantaine hier. Dus gebruik de vrije dag van man maar om m'n werk af te krijgen Acht stik.... had natuurlijk mn oranje vestje moeten doen Ga ik straks wisselen. Voor de teststraat