Hahhaa dat heb ik al zoo gauw. Wil ik eigenlijk sneakers aan, maar die blote enkels schrikken me dan al af..
Bekijk bijlage 687407 Ik heb oa deze op mijn lijstje staan.. alleen twijfel ik tussen deze kleur of zwart.
Deze kleur vind ik denk ik mooier dan zwart. Zoek zelf ook nog iets in deze hoek. Maar wel in een lichte kleur. Vraagje. Ik snap schoenen namen niet. Hier staat espadrilles. Wat maakt deze schoen tot een espadrille en niet sneaker? Ik noem gewoon alles schoen hoor. Behalve als ie boven de enkels komt. Dan wordt het laars. En als er niks om de hak zit dan is het een slipper. Daarna houd mijn schoenenjargon wel een beetje op
Espadrilles zijn lichte schoenen die oorspronkelijk uit de Pyreneëen komen. Ze worden gemaakt van canvas of katoen en een zool van esparto, hennep of jute, eventueel verstevigd met een laag rubber eronder. Aldus Wikipedia
In een volgend leven wil ik jouw kledingkast hebben! Bij echt elke foto die je plaatst van je outfit denk ik 'WIL IK OOK HEBBEN' love your style!
Vest gehaakt van 100% metina wol. Patroon van drops design. Jeans recht model van c&a Hmmm zie op de foto dat die onderste knoopt spant
M’n nieuwe momjeans van de H&M Vandaag met een simpele zwarte top met pofmouwen van Vila, en Nike Air Force