Bekijk bijlage 687746 Broek: Straight jeans van Bershka Truitje: Monki Vest: Uniqlo 90% van de kleding die ik heb is uit de sales trouwens. Zelfs mijn ondergoed en sokken Het enige waar ik de volle prijs voor heb betaald bij deze outfit zijn de schoenen
Echt nooit? Wat vind je er niet aan kunnen? Ik heb wel wat zomerjurkjes met spaghettibandjes. Vind ik heerlijk bij heet weer. En je schouders worden lekker egaal bruin. Niet op mijn werk hoor. Daar kleed ik me iets formeler.
Ohhh ik ben zo verliefd op jouw schoenen! Waar had je ze ook alweer besteld? En hoe valt de maat? Trouwens... Zie ik het nou goed dat je je gulp open hebt of lijkt dat maar zo?
Iets genuanceerder: ik vind het niet kunnen bij mezelf. Ik vind dat mijn armen daar te plomp voor zijn en mijn borsten te groot. Dus niet echt flatteus. Voor het werk zou ik het ook wat te informeel vinden inderdaad.
Heerlijk relaxte zondag in trainingsbroek van Adidas en sloffen van Shepherd. (Plus een Leffe Blond op de achtergrond )
hahaha, nee die staat niet open, het stukje stof wat er normaal netjes overheen zit zit een beetje raar. Ik heb ze bij de Zalando vandaan maar je kan je ze zowat overal krijgen De maten vallen normaal. Ik heb normaal 36 - 37, vaker 37. De Vans heb ik in 36,5.
Krijg je die instappers van Vans makkelijk aan? Wil ook wel die geblokte, maar heb nu normale Vans en die krengen gaan zo kl o te aan altijd.
Ik had a la Toms verwacht, die krengen krijg ik echt moeilijk aan, maar deze gaan heel makkelijk aan. Vind ik dan hoor. Ik heb een normaal tot smalle voet. De gewone Vans (de Old Skool) vind ik ook best makkelijk aan te krijgen, wel moeilijker dan deze. Anders gewoon bestellen en proberen?
Ahhh oke!! Vond het wel grappig, haha. Over je schoenen: het zijn deze toch? https://www.zalando.nl/vans-sneakers-wit-va2-m04-0035-11.html?size=40.5&allophones=0&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_616296169_28270329181.&opc=2211&mpp=google%7Cv1%7C%7Cpla-180130102621%7C%7C9064267%7C%7Cg%7Cm%7C%7C104974006741%7C%7Cpla%7CVA2-m04-0035-11-405%7C180130102621%7C1%7C&gclid=EAIaIQobChMIk8vGxs2r8AIV4-jtCh2_aAAjEAQYEiABEgJSEvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Dat heb ik ook met spaghetti bandjes tops... heb wat brede schouders. Voor in de zomer in de tuin prima, maar over straat toch liever niet haha
Weet iemand hoe de flared leggings van the musthaves vallen? Lijken me ideaal voor het begin vd zwangerschap, maar heb echt wel doorgaans maat L, dus vraag me af of het dan niet knelt ondanks de stretch. Iemand paservaring?