Nou, ik doe mijn spijkerbroeken altijd in de droger, dus dan krimpen ze ook weer wat Ik laat het je morgen weten
Welke zijn het dan? Ik heb weleens van action gehad, maar die gingen wat lubberen. Zitten deze mooi strak?
Is niet heel charmant maar dat ziet verder niemand. Zo’n onderbroek die je net na de bevalling draagt. Die tot je borsten komt en onderaan ook lang is. En daar overheen gewoon je kleren (logisch, anders loop je in je ondergoed )
Whahaha ik was gister bezig met een bericht. Je mag wel wat van hier want het is momenteel aardig heet. Hahahaha
Ik heb een M. Jij ook denk ik. Misschien een S. Ze vallen ruim. Ik heb die M nodig om over die buik heen te trekken zeg maar. Maar jij bent langer.
Het voordeel van die houding met de arm helemaal naar boven uitgestrekt. Daar ga je automatisch je buik van inhouden. En het shirt kleed goed af. Dat scheelt ook. Er mag 10 kilo af voor een bmi van 25. Vandaag een broek van prenatal. En shirt van ... geen idee. Heb de labels eruit geknipt Weet wel nog de dag dat ik hem kocht. Oudste was 3 maanden en bij de babymassage met andere mama zitten kletsen dat we echt toe waren aan wat nieuws. Dus meteen afgesproken om te gaan winkelen samen. Was mijn eerste uitje met de kleine en een (nieuwe) vriendin. Ik zie de winkel zo voor me waar ik dit kocht. Maar geen idee meer wat de naam ervan is